Mavi-Banner

Gönderen Konu: çokkk acillll  (Okunma sayısı 1000 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

kbrslm

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 79
Ynt: çokkk acillll
« Yanıtla #15 : Nisan 14, 2018, 10:58:31 ÖÖ »
arkadaşlar selam hepinize ya kaç gün oldu geçmiyo baş dönmem işimden olucam bu gidişle arada geliyo atak ayakta duramıyorum baş dönmesinden doktor kulağında sorun var kulaktandır dedi vasoserc diye baş dönmesi çin ilaç verdi ama aynı yine.  bu arada hivent yan etkisinde baş dönmesi yazıyor ama 1 seneyi geçti şimdi mi yaptı o etki acaba

iss

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 854
Ynt: çokkk acillll
« Yanıtla #16 : Nisan 14, 2018, 04:36:46 ÖS »
arkadaşlar selam hepinize ya kaç gün oldu geçmiyo baş dönmem işimden olucam bu gidişle arada geliyo atak ayakta duramıyorum baş dönmesinden doktor kulağında sorun var kulaktandır dedi vasoserc diye baş dönmesi çin ilaç verdi ama aynı yine.  bu arada hivent yan etkisinde baş dönmesi yazıyor ama 1 seneyi geçti şimdi mi yaptı o etki acaba

Baş dönmesi gibi etkiler ilk zamanlar yasanir. Uzun dönem yan etkiler genelde kemik ve böbrek üzeredir ve herkeste olması beklenmez. İlaca balgama rahatsızlığını

mucizelereinan

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 198
Ynt: çokkk acillll
« Yanıtla #17 : Nisan 15, 2018, 11:48:28 ÖS »
Bu tür etkiler genelde psikolojik oluyor. En yakın arkadaşımda da benzer sorunlar oldu. Hangi bölüme, hangi doktora gittiyse bir şey çıkmadı. Sonunda antidepresan verdiler 1 ayda herşeyi geçti:) Psikolog arkadaşımız @Arutha muhtemelen daha net bir yanıt verecektir.

Arutha

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 613
Ynt: çokkk acillll
« Yanıtla #18 : Nisan 16, 2018, 10:04:12 ÖÖ »
arkadaşlar selam hepinize ya kaç gün oldu geçmiyo baş dönmem işimden olucam bu gidişle arada geliyo atak ayakta duramıyorum baş dönmesinden doktor kulağında sorun var kulaktandır dedi vasoserc diye baş dönmesi çin ilaç verdi ama aynı yine.  bu arada hivent yan etkisinde baş dönmesi yazıyor ama 1 seneyi geçti şimdi mi yaptı o etki acaba
Dostum psikosomatik denilen bir şey var.
Zihnin kanser oldugunu düşünsün. İnan o belirtileri yaşarsın.
Bir gün baş dönmesi olunca kafaya takmış olabilir misin? Bu da sütekli tekrarlanmasına yol açmıştır.
Vertigo tipi bir şey olabilir ne kovulması.
Alırsın doktorundan kulak burun boğaz raporu koyarsın önlerine.
Tansiyonuna da bir baktır. Mide kanaması korkum vardı. Tansiyon 22 15 oldu. Basım fırıl fırıl. Sakinleşticiyi bastılar. 30 saniye içinde bu değer 13 8'e düştü.
Yine de sorunun fiziksel temelleri olabilir. Doktoruna danisman cok iyi olur.
« Son Düzenleme: Nisan 16, 2018, 12:07:11 ÖS Gönderen: Arutha »

mehmet0909

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 247
Ynt: çokkk acillll
« Yanıtla #19 : Nisan 16, 2018, 05:39:06 ÖS »
arkadaşlar selam hepinize ya kaç gün oldu geçmiyo baş dönmem işimden olucam bu gidişle arada geliyo atak ayakta duramıyorum baş dönmesinden doktor kulağında sorun var kulaktandır dedi vasoserc diye baş dönmesi çin ilaç verdi ama aynı yine.  bu arada hivent yan etkisinde baş dönmesi yazıyor ama 1 seneyi geçti şimdi mi yaptı o etki acaba
Doktorunun dediği gibide olabilir yıllar önce benim babamda da vardı iç kulakta salyangoz mu öyle bir yapı var içi su dolu o bazı nedenlerle o sıvı azaldı mı acayip baş dönmesi olur ayaklarin havadaymış gibi his olur yürürken.hastalığın adı meniere olması lazım zaten kbb ye gitmişsin muhtemelen bir iki haftaya şikayetlerin azalır azalmaz ise doktorun nörolojiye sevk eder seni yine birşey çıkmazsa modun dediği gibi psikolojik olabilir.

heavy-stuff

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 75
Ynt: çokkk acillll
« Yanıtla #20 : Nisan 16, 2018, 06:43:23 ÖS »
20 gun boyunca agir bas donmesi ve dengesizlik cektim. noroloji, KBB, psikiyatri, dahiliye, Basboyun Cerrahisi ve hatta ortopedi bile gordu. Ilac ile ilgili olsaydi basta olurdu v egecerdi. boyun sikismasi bile sana cok zarar verebilir.
KBB ve Bas boyuna git, sorun yok derlerse sallama artik, psikiyatriktir de gec
ben ole yaptim duzeliyorum :)

Tek onemli nokta, ne olursa olsun sebebi bul ve rahatla
Inan gececek, kafaya takma, ben yaptigim panik icin kendime kiziyorum
giden zaman,emek ve para cabasi....   

kbrslm

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 79
Ynt: çokkk acillll
« Yanıtla #21 : Nisan 17, 2018, 10:50:37 ÖÖ »
@Arutha  @mehmet0909 @heavy-stuff tamamdır hepinize çook teşekkür ederim ya. şuan vasoserc ilaç verdi kullanıyorum sanırım iyi geldi çok çok az baş dönmem kaldı umarım oda geçer