Mavi-Banner

Gönderen Konu: 5 yildir hiv pozitifmisim  (Okunma sayısı 1707 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5324
Ynt: 5 yildir hiv pozitifmisim
« Yanıtla #15 : Aralık 21, 2017, 07:17:28 ÖÖ »
35 cd4 demek her şey olabilir demek. Çok şükür atlatmış o zamanları artık.
UYARI: Hiç bir laboratuarla maddi manevi iş birliğim yoktur. Aksini iddia edenler kanıtlamakla yükümlüdür! Burada paylaştığım bilgiler güvenilir internet sitelerinden/güncel rehberlerden ve kendi doktorumdan edindiklerimdir. Tatmin olmayan kişiler enfeksiyon uzmanı dra danışmakta özgürdür.

Pozitifgulgul

  • Üye
  • *
  • İleti: 46
  • Pozitif bir ömür :)
Ynt: 5 yildir hiv pozitifmisim
« Yanıtla #16 : Aralık 21, 2017, 01:41:10 ÖS »
Cok tesekurler aynen oyle cok sansliyim cok sukur keske herkez bole olsa hic cekinmesek keske rahatsizligimizdan.ama malesef bende ailem disinda bunu kimseye aciklayamiyorum.sac dokulmesini doktorda tam cozemedi cildiyeye yonlendirdi cildiye bole hastaliklarda bu tarz seyler olabilir dedi ama tabi bende aslini bilemiyorum doktorun bana soledigi bu...
🌹🌹🌹

positivemind

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 5
Ynt: 5 yildir hiv pozitifmisim
« Yanıtla #17 : Aralık 22, 2017, 09:04:38 ÖS »
merhaba öncelikle çok ama çok geçmiş olsun.. ben de aşırı saç dökülmesi yaşadım bu süreçte ve dermatoloğa gittiğimde, biotin b vitamini ve bir çok değerimin çok düştüğünü öğrendim.. hem hiv tedavime hem de eksik vitaminlerimi takviye ettiğimde  eski saçlarımın hepsi geri geldi.. hiç üzülme önce hiv ilaçlarını düzenli kullan sonra da bu değerlerine baktır lütfen..

kamikaze

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 329
Ynt: 5 yildir hiv pozitifmisim
« Yanıtla #18 : Aralık 26, 2017, 12:22:59 ÖS »
bencede vitamin eksikliği ve stres yuzunden saclarınız dokulmus olabılır  zamanla toparlayacaktır  moralinizi yuksek tutmaya calısın

sinner45

  • Üye
  • *
  • İleti: 44
Ynt: 5 yildir hiv pozitifmisim
« Yanıtla #19 : Aralık 30, 2017, 12:10:19 ÖS »
@Pozitifgulgul peki 5 yıldır hic test olmamismiydin?

Pozitifgulgul

  • Üye
  • *
  • İleti: 46
  • Pozitif bir ömür :)
Ynt: 5 yildir hiv pozitifmisim
« Yanıtla #20 : Ocak 09, 2018, 12:43:01 ÖÖ »
Öncelikle saçlarım çok şükür çıkmaya başladıeski sağlıma geri kavuştum.siteye girişte problem yaşadım geç cevap verdim kusura bakmayın...hayır hiç bir zaman test yaptırmayı düşünmedim bol e bir hayat yaşamadım zaten evlilik için işlem yaptığım sırada ortaya çıktı bu durum.çok şükür çünkü gerçekten kötü durumdayım ben verem kanser vs yüzlerce şey düşündüm doktor doktor gezdim sonuç beni kaniniz alınmamış bu aksilik olmuş diye telefon açan doktordan geldi acı gerçeği o zaman öğrendim ama iyiki öğrenmiştim su an yaşamıyor olabilirdim durumum çok kötüydü.bu yüzden tedaviyi kesinlikle reddetmesin bazı arkadaşlar o yorgunluklar haksizliklar hiç biri yok.su sisesinin kapağını acamadigim günleri biliyorum yuruyemedigim konuşmakta bile zorlandığım hepsi geride kaldı çok şükür artık hasta gibi görmüyorum kendimi sadece bir ilaç bu kadar günde tek bir hap aksatmadan gerisi zaten teferruat doktor bile şoka girdi beklemiyordum sendendedi hani ailene haber var durumun çok ciddi diyen doktor...allahtan ümit kesilmez
🌹🌹🌹

TransBeril

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 713
  • Arınmıs Aklanmıs
Ynt: 5 yildir hiv pozitifmisim
« Yanıtla #21 : Ocak 09, 2018, 12:31:55 ÖS »
Uzun zamandır tek esliyim erkek arkadasım var yazmısın, bide öncekı evliligimden cocugun var sanırım. Kadınsın galiba ? Eger öyleyse adına cok sevindim, yani sevdigin adamın hala yanında olmasi ne guzel. Benim ki ogrendigi an kendi canının derdine dustu, negatifte cıksa duzelmedi.

Tedavin sonrasi toparlanman ve kendini yeniden saglikli hissetmen ne guzel. Cok gec evrede tanı alanlara ilham kaynagı olursun. Burda basta Moderatörler ve biz uyeler bosuna demiyo yeni tanılara ; bi ilac icip saglikli yasıcan diye :)
Su gibi berrak yeni bi hayat.

Pozitifgulgul

  • Üye
  • *
  • İleti: 46
  • Pozitif bir ömür :)
Ynt: 5 yildir hiv pozitifmisim
« Yanıtla #22 : Ocak 13, 2018, 03:07:39 ÖÖ »
Cok şükür yanımda her zaman. Sanslıyım ama Bence yanında olmayanlar kendi negatif diye terkedılenlerde sanslı cunku gerçeği gorduler gercekten seven insan bırakmaz ne olursa olsun ölüm dösegınde evlenenler var sevmemiş deyin geçin bırakın o üzülsün... Hersey kader bunu yasıycakmısız yasadık yasamaya devam edicez aman napalm şimdi pozitifiz diye kendimizi kahretsek üzülsek aglasak ne değişecek hiç bişey. Cok sukut ki o pahalı ilaçlarımız bile ücretsiz ya bunun için ucret oduyor olsaydık. Tedaviyi reddetmek psikolojimizi bozmak bunlar bizi hasta eder. Ben sımdı cocugu mu okuluna rahatca gotur yorum soframızı rahatca kuruyorum ve işimi cok rahat yapabiliyorum hersey geride kaldı cok sukur.ki ben bunu bu CD 4le soluyorum benden cok daha sanslı olanlar var. Hepinize pozitif bir hayat diliyorum 😃😃😃😃
🌹🌹🌹

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
8 Yanıt
639 Gösterim
Son İleti Ocak 14, 2018, 05:04:48 ÖÖ
Gönderen: DesertRose