Mavi-Banner

Gönderen Konu: DOKTOR İLACIMI DEĞİŞTİRMİYOR !  (Okunma sayısı 270 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Stark

  • Üye
  • *
  • İleti: 41
  • 🕊
DOKTOR İLACIMI DEĞİŞTİRMİYOR !
« : Kasım 20, 2017, 10:00:57 ÖS »
Merhaba arkadaşlar uzun aradan sonra yeniden sizi görmek güzel :) ben 5 yıllık eski bir tanıyım artık bütünleştik yalnız doktorum ile sorunum var. Viral yüküm ve cd4 sayılarım gayet iyi baskılanmış durumda fakat truvada-tivicay kullanıyorum ama kendisine günde tek tablet alınan strıbıld geçmek istediğimi söyledim fakat her defasında geçiştiriyor. Bu durum çok can sıkıcı aklıma takılan bişey oldu bunu iyice araştırdım nedense bu doktorların eczane ile anlaştığını düşünüyorum ellerindeki stokları tüketmesi için çünkü eczane görevlisi ordan hiç ayrılmıyor ve liste alıp çıkıyor. Bunu kendisine sorucam şuan yan etkisi az olan genvoya artık eczanelerde bakalım bunu vericek mi ? tamam ilaca alışmış olabilirim ama şimdi olmasa bile ilerliyen zamanlar da illaki yan etkisi çıkacaktır. Sizin düşüncelerinizi bekliyorum.

acısada_öldürmez

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1733
  • BİL ÖNEMSE VE KORUN !!!!!ÇOK GEÇ OLMADAN
Ynt: DOKTOR İLACIMI DEĞİŞTİRMİYOR !
« Yanıtla #1 : Kasım 20, 2017, 11:05:06 ÖS »
STARK stribild 1 yıl içerisinde piyasadan kalkacak, keza ben 2,5 sene stribild  kullandıktan sonra  doktorum   genvoyaya  geçirdi  ve  yaklaşık 2 aydır  uyuz kedi köpekler gibi  kaşınmaktan  heryerim yara  bere  içerisinde,  şahsi fikrim  2 tablet  at ama  bir sorun  yaşamıyorsan  ilaç  değişikliği yapma,
 
 kimse de  olmaz  ama  yüzde 1 olan  yan  etki gelir  seni  bulur  sonra  psikolojin bozulur,Yani insanız  ister  istemez kafayı  takıyoruz. Haftaya  randevu aldım ilaç  değişikiliği isteyeceğim

ilacı  aldıktan  sonra  kaşınmaya  başlıyorum  taki kanatıp  yara  edene   kadar  :(
hayatı  çok ciddiye almayın, yaşam  çok  kısa  ve hızla  geçiyor  nasıl  mutluysanız  öyle  yaşayın  ve  hayatı kendinize  zindan etmeyin .

turuncu

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 1364
Ynt: DOKTOR İLACIMI DEĞİŞTİRMİYOR !
« Yanıtla #2 : Kasım 21, 2017, 01:27:10 ÖÖ »
@Stark  İlaçların işe yarıyorsa doktorunun değiştirmek istememesi normal. Bir sorun yaşamıyosan truvada-tivicay çok iyi ilaçlar. Tek tablet olmasına bakma sen. Alttarafı bi tane fazladan ilaç alıyorsun. Ayrıca Stribild-Genvoya nın ilaç etkileşimleri çok fazla. Sorun yaşamıyosan bence böyle devam et. Ha Genvoya kemiklere ve böbreklere diğerlerinden daha az zarar veriyor ama eksilerini artılarını kendin tekrar bi düşün derim.

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5313
Ynt: DOKTOR İLACIMI DEĞİŞTİRMİYOR !
« Yanıtla #3 : Kasım 21, 2017, 07:35:50 ÖÖ »
Doktorun zaten böbrek ve kemik testlerini yapar. Truvada yüzünden sıkıntı görürse zaten mecbur değişecek genvoya veya triumeq'e. Değişim olduğu zamanda oluşan hasar hızla düzeliyor kalıcı bir şey değil yani. Şu anda şikayetin yoksa, gerek yok. Kemik ve böbrek sourunu herkesde mutlaka olacak diye bir kural da yok. Belki 30 sene truvada kullansan da bir şey olmayacak.
UYARI: Hiç bir laboratuarla maddi manevi iş birliğim yoktur. Aksini iddia edenler kanıtlamakla yükümlüdür! Burada paylaştığım bilgiler güvenilir internet sitelerinden/güncel rehberlerden ve kendi doktorumdan edindiklerimdir. Tatmin olmayan kişiler enfeksiyon uzmanı dra danışmakta özgürdür.

Fatih

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 766
Ynt: DOKTOR İLACIMI DEĞİŞTİRMİYOR !
« Yanıtla #4 : Kasım 21, 2017, 07:47:08 ÖÖ »
@acısada_öldürmez dostum bu etkiyi genvoya kullandiktan sonra mı yaşamaya başladın?
Umarım geçer bir an önce

kamikaze

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 329
Ynt: DOKTOR İLACIMI DEĞİŞTİRMİYOR !
« Yanıtla #5 : Kasım 21, 2017, 09:48:47 ÖÖ »
ben olsam eczacımı değiştirirdim

Eirene

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 261
Ynt: DOKTOR İLACIMI DEĞİŞTİRMİYOR !
« Yanıtla #6 : Kasım 21, 2017, 01:47:40 ÖS »
bende stribild kullanıyordum genvoyaya geçtim 5 gündür, şimdilik hiçbir sıkıntı yan etki görmedim. Bazı arkadaşlarda sorun çıkarmış galiba. Umarım bende sıkıntı olmaz. Demekki bünyeden bünyeye farklılık gösterebiliyor.

hk

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 455
Ynt: DOKTOR İLACIMI DEĞİŞTİRMİYOR !
« Yanıtla #7 : Kasım 21, 2017, 02:04:35 ÖS »
@Stark ,merhaba  5 yildir ilac  kullaniyorum diye  yazmissin ve  anladigim kadari ile saglik acisindan bir sikintin da yok sukur. senin adina  sevindim..

Ayrica kendi adima da  sevindirici cunki Bu cok guzel bir bilgi ve  benim gibi ilac  tedavisine  yeni baslamak uzere  olan birisi  icin super  bir  motivasyon.

merak ettigim bir  sey var :

Bu forumda gordugum kadari ile genelde  yeni tani almis  ve genc arkadaslar yaziyorlar...

acaba Tedavisi devam eden ve herhangi bir saglik sorunu yasamadan  en uzun sure  ilac  kullanan kimler  var ? 
ve ilac tedavisine  kac  yasinda basladilar ?

bedevi

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 756
Ynt: DOKTOR İLACIMI DEĞİŞTİRMİYOR !
« Yanıtla #8 : Kasım 21, 2017, 06:05:34 ÖS »
@Stark ,merhaba  5 yildir ilac  kullaniyorum diye  yazmissin ve  anladigim kadari ile saglik acisindan bir sikintin da yok sukur. senin adina  sevindim..

Ayrica kendi adima da  sevindirici cunki Bu cok guzel bir bilgi ve  benim gibi ilac  tedavisine  yeni baslamak uzere  olan birisi  icin super  bir  motivasyon.

merak ettigim bir  sey var :

Bu forumda gordugum kadari ile genelde  yeni tani almis  ve genc arkadaslar yaziyorlar...

acaba Tedavisi devam eden ve herhangi bir saglik sorunu yasamadan  en uzun sure  ilac  kullanan kimler  var ? 
ve ilac tedavisine  kac  yasinda basladilar ?

valla hk foruma yeni üye olduğum günlerde bende senin gibi kıdemli arkadaşları merak etmiştim..hatta bununla ilgili bi mesajımda vardı...ama eski üyelerden pek bi ses çıkmamıştı yanlış hatırlamıyorsam..

ehlikeyhif

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 885
Ynt: DOKTOR İLACIMI DEĞİŞTİRMİYOR !
« Yanıtla #9 : Kasım 21, 2017, 07:11:52 ÖS »
@hk Merhaba:

50 yasında olup uzun yıllardır tedavi gören, +10 senedir tedavi gören tanıdıklarım oldu.
HIV negatif bir bireyim, 5 yıldır elimden geldiğince yardımcı oluyorum.
1 tane pozitif dostum hayatını kaybetti (KESİNLİKLE HIV KAYNAKLI DEĞİL)
Bu süreç içerisinde kanser olup hayatını kaybeden, trafik kazasındaki hayatını kaybeden dostlarım oldu.

İciniz müsterih olsun.
Hayat normal devam ediyor.
Pozitif bireyin, negatif bireye göre avantajı bile var.
Sürekli doktor kontrolünde olunduğu için, olağanüstü bir durumda hemen bilginiz oluyor.

Sevgiler.
Hangimiz pozitif/negatif ne fark eder ki?

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
Doktor önerisi

Başlatan Risorius « 1 2 » HIV + KÖŞE

15 Yanıt
1560 Gösterim
Son İleti Haziran 17, 2016, 07:04:22 ÖS
Gönderen: Korkut
12 Yanıt
1001 Gösterim
Son İleti Aralık 29, 2016, 07:47:55 ÖS
Gönderen: Theodor
15 Yanıt
834 Gösterim
Son İleti Nisan 14, 2017, 12:08:45 ÖÖ
Gönderen: kamikaze
Doktor Seçimi

Başlatan Matland HIV + KÖŞE

1 Yanıt
158 Gösterim
Son İleti Eylül 15, 2017, 01:30:19 ÖS
Gönderen: markhiv
11 Yanıt
763 Gösterim
Son İleti Aralık 23, 2017, 02:43:48 ÖS
Gönderen: lifeisagame