Mavi-Banner

Gönderen Konu: Triumeq'le olumsuz sonuç...  (Okunma sayısı 1763 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

poz.poz.

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 151
Triumeq'le olumsuz sonuç...
« : Nisan 14, 2017, 11:31:10 ÖÖ »
Merhaba arkadaşlar. Geçen ay bahsetmiştim, hivent ve tivicay kullanırken yan etkiler sebebiyle doktorumun tavsiyesiyle triumeq'e geçtim. 1 aylık tedavi sonucu yapılan testin sonuçları dün geldi.

Önce CD4 geldi, yüzde olarak her zaman yükselişteyken bu kez yüzde 2 düşüş olmuştu. Arkasından Hiv-Rna geldi, sayı 944.


Bugün dr'a gittim. Bunu blip olarak görmek zorlama olabilir dedi, kutumdaki son ilacı istedi. Fakat aynı ilaçla bir ay daha devam ediyoruz. Sorun düzelmezse tekrar ilaç değişimi yapacağız.

Benim ilaç değişimi maceram böyle sonuçlandı. Gelecek ay triumeq'le buraya kadar mı yoksa devam mı göreceğiz.
Yaza yaza düşürücem hükümeti :D ATARLI  POZ.POZ <3

Matland

  • Ziyaretçi
Ynt: Triumeq'le olumsuz sonuç...
« Yanıtla #1 : Nisan 14, 2017, 11:34:52 ÖÖ »
Merhaba arkadaşlar. Geçen ay bahsetmiştim, hivent ve tivicay kullanırken yan etkiler sebebiyle doktorumun tavsiyesiyle triumeq'e geçtim. 1 aylık tedavi sonucu yapılan testin sonuçları dün geldi.

Önce CD4 geldi, yüzde olarak her zaman yükselişteyken bu kez yüzde 2 düşüş olmuştu. Arkasından Hiv-Rna geldi, sayı 944.


Bugün dr'a gittim. Bunu blip olarak görmek zorlama olabilir dedi, kutumdaki son ilacı istedi. Fakat aynı ilaçla bir ay daha devam ediyoruz. Sorun düzelmezse tekrar ilaç değişimi yapacağız.

Benim ilaç değişimi maceram böyle sonuçlandı. Gelecek ay triumeq'le buraya kadar mı yoksa devam mı göreceğiz.
Triumeqe karşı direnç testi yapmadan mı ilaca başladı acaba? Stribild seçeneği için ne düşünüyor doktor?

poz.poz.

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 151
Ynt: Triumeq'le olumsuz sonuç...
« Yanıtla #2 : Nisan 14, 2017, 11:47:18 ÖÖ »
@Matland bugün farklı bir ilaç konuşmadık. 1 ay daha triumeq. Triumeq kullanmamda direnç açısından bir sakınca yok çünkü tedaviye başlamadan geçen yıl yapılan testte hiçbir ilaç için direnç yoktu. Önümüzdeki ay hiv rna 1000 üzerine çıkarsa belki o zaman tekrar direnç testi yapılır. Bliptir umarım bu kadar uğraştırmaz  :)
Yaza yaza düşürücem hükümeti :D ATARLI  POZ.POZ <3

Matland

  • Ziyaretçi
Ynt: Triumeq'le olumsuz sonuç...
« Yanıtla #3 : Nisan 14, 2017, 11:56:10 ÖÖ »
Ben doktorun 1 ay daha devam etme kararını çok yerinde buldum. Ben de bilip olmasını umudediyorum. Bir ay sonra bizimle sonuçlarını tekrar paylaş olur mu?

simurg

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 126
Ynt: Triumeq'le olumsuz sonuç...
« Yanıtla #4 : Nisan 14, 2017, 12:28:24 ÖS »
Ben de Stribild'den Triumeq'e geçmek istiyordum fakat şimdi bir duraksadım. Stribild'i kemiklere ve böbreklere yüklenmesi, birçok ilaç etkileşimi olması ve gıda ile alma zorunluluğu gibi sebeplerle değiştireyim diyordum. (RNA negatif, CD4 >500). HLA testi de negatif çıktı ama Stribild ile tamamen farklı etken maddeler içermesi "acaba vücudum reaksiyon verir mi?" diye düşündürdü. Şimdilik rafa kaldırayım, zaten 3 aylık ilacım var :) Bizi de bilgilendir dostum @poz.poz.

acısada_öldürmez

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1733
  • BİL ÖNEMSE VE KORUN !!!!!ÇOK GEÇ OLMADAN
Ynt: Triumeq'le olumsuz sonuç...
« Yanıtla #5 : Nisan 14, 2017, 12:49:36 ÖS »
atarlı  poz ,  ilacada atar  yaptıysan ilaç sana  tepkisini  koymuş  olmasın  :)

arkadaşlar  her ilacın  yan etkisi  illa ki  vardır  ama  daha  yan etkisiz  ilaca  geçmek için  çabalamayın.2 SENEYİ aşkın süredir stribild  kullanıyorum  zaten  bu ilacı  kullandığım  için  böbrek testine  ilaç  yazdırmaya  gittigimiz zaman  giriyoruz.

Kemik  testine de  her sene  rapor  yenilerken  giriyoruz.Zaten  bir sorun  çıksa  doktorumuz  anında  müdahale ederek  değiştirir.

Stribild  gayet  güzel  bir ilaç  korkmayın  zaten  ilerleyen  yıllarda  daha az  zararsız  ilaç  yada aşılarımız  da  olacak 
hayatı  çok ciddiye almayın, yaşam  çok  kısa  ve hızla  geçiyor  nasıl  mutluysanız  öyle  yaşayın  ve  hayatı kendinize  zindan etmeyin .

poz.poz.

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 151
Ynt: Triumeq'le olumsuz sonuç...
« Yanıtla #6 : Nisan 14, 2017, 01:14:53 ÖS »
@simurg  bende şu an böyle bir etkisi oldu ama sende mutlaka aynı şey olacak değil, triumeq'le tedavisi başarılı çok kişi var. Yine de ilacın etkiliyse, yan etkileri bünyene kalıcı zarar vermemişse bence ilaç için canını sıkma. Çünkü benim ilacım osteopeni nedeniyle değişti.

@acısada_öldürmez Sanmam, birbirimize seviyeli yaklaştık, daha da aramızda her şey bitmiş değil gelecek ay göreceğiz  :)
Yaza yaza düşürücem hükümeti :D ATARLI  POZ.POZ <3

acısada_öldürmez

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1733
  • BİL ÖNEMSE VE KORUN !!!!!ÇOK GEÇ OLMADAN
Ynt: Triumeq'le olumsuz sonuç...
« Yanıtla #7 : Nisan 14, 2017, 01:18:26 ÖS »
hadi bakalım  ilişkinize bir şans  daha  tanıyın   ;D
hayatı  çok ciddiye almayın, yaşam  çok  kısa  ve hızla  geçiyor  nasıl  mutluysanız  öyle  yaşayın  ve  hayatı kendinize  zindan etmeyin .

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5329
Ynt: Triumeq'le olumsuz sonuç...
« Yanıtla #8 : Nisan 14, 2017, 03:27:58 ÖS »
Evet tekrar bakılmalı gene yüksek ise ilaç değiştirmen gerekiyor triumeq işe yaramamış demek olabilir. İnşallah güzel sonuçlar alırsın.

İlaçları her zaman düzenli kullandın
Etkileşim yapacak ilaç/madde almadın
Bunlara dikkat ettin değil mi?
UYARI: Hiç bir laboratuarla maddi manevi iş birliğim yoktur. Aksini iddia edenler kanıtlamakla yükümlüdür! Burada paylaştığım bilgiler güvenilir internet sitelerinden/güncel rehberlerden ve kendi doktorumdan edindiklerimdir. Tatmin olmayan kişiler enfeksiyon uzmanı dra danışmakta özgürdür.

10milyonüstü

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 136
Ynt: Triumeq'le olumsuz sonuç...
« Yanıtla #9 : Nisan 14, 2017, 05:44:33 ÖS »
Arkadaslar triumeq e haksizlik yapiyorsunuz benim 10 milyon ustu rna mi 1 ay gibi bir surede 1260 a dusurdugunu es gecmeyelim...

SM-G930F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi


iss

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 744
Ynt: Triumeq'le olumsuz sonuç...
« Yanıtla #10 : Nisan 14, 2017, 08:18:04 ÖS »
bende bugun triumeq in olumsuzlugundan yakinicam.. 4 gundur triumeq kullaniyorum ve 2. gunden itibaren mide bulantisi ishal ve  makatta yanma şikayetleri oluşmaya başladı. bugun doktoruma gittim diski testi ve kan testi istedi sonuclar normal çıktı. ama ben hastanedeyken kan testlerim henüz cikmamisti. pazartesi gel sikayetlerin devam ederse ilacini degistiririz dedi. forumda stribild kullanmaya başlayan bazi arkadaşlarda ilk baslarda ishal makatta kasinti gibi şikayetler okumuştum. sizce direk ilac değişimi için erken değilmi? doktorun hemen böyle bir karar vermesi biraz tuhafima gitti aslında. bu arada panik atak tedavisi de aliyorum ve son derece stresli bi dönemdeyim. bu yan etkiler ilacin prospektusunde yazıyor. sizde de en başta görülen bu tarz yan etkiler olmusmuydu ve vücud alıştıkça azalıp kayboldumu bilgilendirirseniz sevinirim.

turuncu

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 1370
Ynt: Triumeq'le olumsuz sonuç...
« Yanıtla #11 : Nisan 14, 2017, 08:36:22 ÖS »
Ben bu Triumeq'i çok istiyorum ama annemin kalp kapakçığı değişti,tansiyon, böbrek yetmezliği var anne tarafımda... Doktora Triumeq istediğimi söyleyeceğim ...

poz.poz.

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 151
Ynt: Triumeq'le olumsuz sonuç...
« Yanıtla #12 : Nisan 14, 2017, 10:01:36 ÖS »
@Mavera eski ilacımla aynı saatte, farklı bir şey kullanmadan. Bakalım gelecek ay çıkacak ne olduğu.

@iss bahsettiğin şeylere benzer yan etkiler, farklı ilaçlarla tedaviye başladığımda bende de olmuştu, 4 aya yakın sürdü. Sonra geçti.

@10milyonüstü doğru, sonuçta onaylı ve tedavide kullanılan ilaçlardan biri. İlacın korkulacak ya da önyargıyla yaklaşılacak bi tarafı yok.
Yaza yaza düşürücem hükümeti :D ATARLI  POZ.POZ <3

iss

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 744
Ynt: Triumeq'le olumsuz sonuç...
« Yanıtla #13 : Mayıs 12, 2017, 08:30:53 ÖS »
merhaba arkadaslar
1 aylik ilac kullanimi sonrasi test sonuçlarımi gormeye başladım. cd sayim 446 dan 389 a düşmüş. rna henuz aciklanmadi. sizce bu durum normalmi. yogun bi stres donemindeyim farkli saglik problemlerim nedeniyle. ilk ayda düşüş sıkıntılı bir durummu

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 5329
Ynt: Triumeq'le olumsuz sonuç...
« Yanıtla #14 : Mayıs 12, 2017, 10:44:33 ÖS »
merhaba arkadaslar
1 aylik ilac kullanimi sonrasi test sonuçlarımi gormeye başladım. cd sayim 446 dan 389 a düşmüş. rna henuz aciklanmadi. sizce bu durum normalmi. yogun bi stres donemindeyim farkli saglik problemlerim nedeniyle. ilk ayda düşüş sıkıntılı bir durummu

446 ve 389 cd4 aynı kabul edilebilir, önemli bir düşüş sayılmaz. Rna daha önemli.
UYARI: Hiç bir laboratuarla maddi manevi iş birliğim yoktur. Aksini iddia edenler kanıtlamakla yükümlüdür! Burada paylaştığım bilgiler güvenilir internet sitelerinden/güncel rehberlerden ve kendi doktorumdan edindiklerimdir. Tatmin olmayan kişiler enfeksiyon uzmanı dra danışmakta özgürdür.

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
7 Yanıt
756 Gösterim
Son İleti Mayıs 06, 2017, 08:22:47 ÖS
Gönderen: Matland
28 Yanıt
1817 Gösterim
Son İleti Bugün, 05:20:24 ÖS
Gönderen: Angelowic
3 Yanıt
779 Gösterim
Son İleti Mayıs 11, 2017, 12:02:31 ÖÖ
Gönderen: beybisi
5 Yanıt
536 Gösterim
Son İleti Mayıs 14, 2017, 12:30:48 ÖÖ
Gönderen: Bedel
16 Yanıt
654 Gösterim
Son İleti Şubat 21, 2018, 11:14:31 ÖÖ
Gönderen: hivlipanter