Mavi-Banner

Gönderen Konu: Fikrinizi almak istiyorum  (Okunma sayısı 856 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Patient

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 1
Fikrinizi almak istiyorum
« : Temmuz 25, 2016, 11:05:43 ÖÖ »
Merhaba,

Uzunca bir hikayem var ancak kısaca anlatayım.

13 ay önce bir ilişkim olmuştu ve sonrası hep hastalıklarla devam ediyor.
Tahmini 6. Haftada başlayan ve bugüne artarak devam eden başlıca şikayetlerim :

1-Aşırı yorgunluk, halsizlik
2-Deri sorunları  (egzama,akne )
3-Bitmeyen ishal ve kabızlık
4-istahım hep açık ancak kilo kaybı
5- Koltuk altı ve Kulak memesi bittiği yerde lenf nodları (usg ile tespit edildi. )
6-Sürekli gergin ve ağrılı kaslar.
7-Kol ve bacaklarda uyuşma ve güç kaybı

Bir yıl sonra yapılan tüm tetkikler normal

12. Ayda yapılan testler :

1-Hiv rna :saptanamadı
2- 4.gen. hiv ag/ab neg.
3-hep a,b,c neg. Sifiliz neg.
4-menenjit neg.
5-gonor,klamidya,borellia,giardia,salmonella neg.

Bunca test ve tetkikler normal ancak sadece vücutta bazı degerler hep yüksek ; trigliserid,glikoz,magnezyum,kötü kolestrol.

Herşey Korunmasız ilişkiden sonra başladı. Hiv değil ancak cogunuz sağlıkla ilgilisiniz bu yüzden fikrinizi almak istiyorum. (Bu arada psikiatriye gidiyorum xanax ve cipralex kullanıyorum )
Sizce eski sagligima dönmem için ne yapmalıyım ?

 

cercei

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 706
  • Teşekkür Edildi: 202 kere
Ynt: Fikrinizi almak istiyorum
« Yanıtla #1 : Temmuz 25, 2016, 05:59:33 ÖS »
Psikolojik tedavini devam ettirmeli ve beslenmene dikkat etmelisin. Genelde depresif durumlarda iştahsızlıktan beslenmeye pek dikkat edilmediği için şikayetler de geçmez. Geçmiş olsun.
There's a light guiding my way.
 

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 2890
  • Teşekkür Edildi: 1241 kere
Ynt: Fikrinizi almak istiyorum
« Yanıtla #2 : Temmuz 25, 2016, 07:44:31 ÖS »
Xanax da yazıldığına göre durum ciddi demek ki. Tedavini aksatma. Doktorunun sözünü dinle. Bunun dışında, hiv dahil her hangi bir cinsel yolla bulaşan hastalığa sahip olmadığın için, sana nasıl yardımcı olabiliriz bilemiyorum. Bizim sitemizin amacı hiv başta olmak üzere diğer cinsel yolla bulaşan hastalıklar hakkında insanları bilgilendirmek, test olmalarını sağlamak, korunmaları gerektiğini öğretmek, ve pozitif çıkan olursa yardımcı olmak.

Dayanamadım doktorculuk oynayacağım az daha. Tiroid fonksiyonları, diğer hormonlar vs. Bakılmıştır diye umuyorum? Glikoz yüksekse şeker başlangıcı da olabilir?
 

free bird

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 6
  • Teşekkür Edildi: 1 kere
Ynt: Fikrinizi almak istiyorum
« Yanıtla #3 : Temmuz 26, 2016, 12:07:50 ÖS »
Psikiyatri ile sadece ilaçla olmaz terapi al bu travmaya dönmüş takıntı olmuş EMDR yöntemi var Bilişsel davranış terapi var.
kafanı başka şeylerle meşgul et Yüzmeye başla o değerler düşer.Yazdığın değerler tempolu yürüyüşte bile 1-2 günde düşer.
kendinle ilgili olduğun müddetçe sıkıntıların geçmez
 

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
29 Yanıt
1950 Gösterim
Son İleti Temmuz 13, 2017, 01:40:51 ÖÖ
Gönderen: garip06
20 Yanıt
1536 Gösterim
Son İleti Haziran 24, 2017, 02:55:48 ÖS
Gönderen: mehmet0909
4 Yanıt
626 Gösterim
Son İleti Şubat 14, 2017, 07:52:44 ÖÖ
Gönderen: Mavera
5 Yanıt
432 Gösterim
Son İleti Mayıs 01, 2017, 08:05:59 ÖÖ
Gönderen: Görkem84
5 Yanıt
186 Gösterim
Son İleti Temmuz 01, 2017, 01:55:58 ÖS
Gönderen: mehmet0909