Mavi-Banner

Gönderen Konu: Hiv/Aids testleri nelerdir  (Okunma sayısı 1732 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Theodor

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 562
  • Teşekkür Edildi: 173 kere
Hiv/Aids testleri nelerdir
« : Nisan 04, 2016, 08:26:39 ÖS »
En yaygın yapılan testler

p24 testi için:

 

Kanda antijene bakılır.
Şüpheli temastan 2,5 hafta sonra test yaptırmak gerekir.
Diğerlerine nazaran daha maliyetlidir.
 Anti –HIV testi için:

Kanda antikora bakılır.
Şüpheli temastan en erken 2 hafta sonra test yaptırmak gerekir
Şüpheli temastan 3 ay sonraelde edilecek negatif sonuç kesin olarak kabul edilebilir.
Kesin sonuç verir.
 

Combo test:

Kanda hem antijene hem antikora bakılır.
Şüpheli temastan en erken 2 hafta sonra test yaptırmak gerekir.
Şüpheli temastan 3 ay sonraelde edilecek negatif sonuç kesin olarak kabul edilebilir.
Günümüzde en yaygın kullanılan ve güvenilir testtir.
 

Önemli!Testler, öncesinde, sırasında ve sonrasında MUTLAKA danışman hekim yardımı alınarak yaptırılmalıdır.
Hiv pozitif olmak ahlâki değil,tıbbi bir durumdur.
 

Terazi123

  • Ziyaretçi
Ynt: Hiv/Aids testleri nelerdir
« Yanıtla #1 : Nisan 07, 2016, 04:37:37 ÖS »
Herkese Merhabalar
Mehmet123 kardeşim madem buraya geldin niye haber vermiyorsun. Kırıldım vallaha:))
Adettendir ben de sonuçlarımı yazayım:
18. gün ve 44. gün hiv duo ultra. ilişki korumasız oral. Prosedür gereği 90'nı bekliyorum. İnşallah sonuçlarda değişiklik olmaz.
Herkese saygılar
 

Mevsimsonbahar

  • Ziyaretçi
Ynt: Hiv/Aids testleri nelerdir
« Yanıtla #2 : Nisan 07, 2016, 07:10:11 ÖS »
Hiv duo da 90. Gün tekrarı gerekmez.

Testleriniz yeterli.



 

Theodor

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 562
  • Teşekkür Edildi: 173 kere
Ynt: Hiv/Aids testleri nelerdir
« Yanıtla #3 : Nisan 07, 2016, 09:53:39 ÖS »
Testlerin içinde korunmasız ilişki sonucu en geç sürede sonuç veren elisa testidir.
Onun da  42.günden sonra negatifliğine büyük ölçüde güvenebilirsiniz.Kesin sonuç için doksan gün beklenmesi gerekir denilir.
Yukarıda yazdığım test cinsleri ve süreleri dünya sağlık örgütünün kabul ettiği sonuçlardır.
Altı ay,bir yıl diye süreleri uzatanlar hiv virüsünden ve hiv testlerinden bihaber olanlardır.
« Son Düzenleme: Nisan 07, 2016, 10:35:12 ÖS Gönderen: Theodor »
Hiv pozitif olmak ahlâki değil,tıbbi bir durumdur.
 

insirah

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 8
  • Teşekkür Edildi: 1 kere
Ynt: Hiv/Aids testleri nelerdir
« Yanıtla #4 : Nisan 08, 2016, 12:05:39 ÖÖ »
Kardeşim teşekkürler cevabın için bunu paylaşma sebebim bu sitenin eski uzantısını hedef göstererek böyle bi yorunmda bulunmaları sizler uzun zamandır bu sitedeydiniz siz tanık oldunux4 mu yukardaki gönderiye çünkü buranın eski hali olan sitede paylaşıldığı söyleniyor
 

Theodor

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 562
  • Teşekkür Edildi: 173 kere
Ynt: Hiv/Aids testleri nelerdir
« Yanıtla #5 : Nisan 08, 2016, 12:22:55 ÖÖ »
Kardeşim teşekkürler cevabın için bunu paylaşma sebebim bu sitenin eski uzantısını hedef göstererek böyle bi yorunmda bulunmaları sizler uzun zamandır bu sitedeydiniz siz tanık oldunux4 mu yukardaki gönderiye çünkü buranın eski hali olan sitede paylaşıldığı söyleniyor
Herkesin her soyledigi dogru olacak diye bir sey yok.
Farkli farkli test yontemleri var.
sureleri de haliyle ayni degil.
Hiv pozitif birisi virus vucuduna girdikten sonra en fazla doksan gunde anti hiv testiyle tani alir.
fobik olanlara test fayda etmez,onlar kac defa negatif alirlarsa alsinlar,hala kendilerinde belirti arar dururlar.
bu da yetmez gibi surekli ayni sorulari farkli farkli yerlerde sorup pozitifsin cevabi almak istercesine israr ederler.
Hiv pozitif olmak ahlâki değil,tıbbi bir durumdur.
 

insirah

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 8
  • Teşekkür Edildi: 1 kere
Ynt: Hiv/Aids testleri nelerdir
« Yanıtla #6 : Nisan 08, 2016, 03:08:27 ÖÖ »
Haklısın kardeşim o sitede ben açıklama yapmaktan yoruldum hayır admin de müdahale etmiyor biri aradan çıkıyor yok cdc 6 ay diyor hurra herkes bi panik oraya girenlerin daha kötü olduğu kanısına vardım hatta birisi özel bi labı aramış sizde ki 30 günde yapılan vidas doksanda pozitifleşti hani kesindi diye adamlar siteye gelmek zorunda kaldı yani diyeceğim o ki bu gibi yararlı siteler kapandı şimdi diyorum keşke o saçma yer kapansa her neyse çok uzattım kardeşim kandilini kutlarım Allah a emanetsin
 

insirah

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 8
  • Teşekkür Edildi: 1 kere
Ynt: Hiv/Aids testleri nelerdir
« Yanıtla #7 : Nisan 08, 2016, 03:13:11 ÖÖ »
Bu arada ilk yorumda ordaki birinin söylediğini buraya ".." ibaresi koya**k eklemiştim yani ordaki faklı bi şahsın yorumunu buraya getirerek yorumlamanızı istedim  fakat sonunu kaçırmışım saçma bir ifade kullanılmış özür diliyorum ne olur kusuruma bakmayın sildim yorumu
 

Theodor

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 562
  • Teşekkür Edildi: 173 kere
Ynt: Hiv/Aids testleri nelerdir
« Yanıtla #8 : Nisan 08, 2016, 04:50:05 ÖÖ »
Bu arada ilk yorumda ordaki birinin söylediğini buraya ".." ibaresi koya**k eklemiştim yani ordaki faklı bi şahsın yorumunu buraya getirerek yorumlamanızı istedim  fakat sonunu kaçırmışım saçma bir ifade kullanılmış özür diliyorum ne olur kusuruma bakmayın sildim yorumu
onemli degil.Dedigim gibi herkesin her dedigi illa dogru olacak diye bir sey yok.bahsettigin gibi luzumsuz kisiler her zaman hayatimizda bir sekilde karsimiza cikabiliyolar.
Sadece adlari degisik,kisiler yine ayni kisiler.
Sana da hayirli kandiller,gecmis olsun.
Hiv pozitif olmak ahlâki değil,tıbbi bir durumdur.
 

mehmet123

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 160
  • Teşekkür Edildi: 50 kere
Ynt: Hiv/Aids testleri nelerdir
« Yanıtla #9 : Nisan 09, 2016, 08:58:24 ÖÖ »
Herkese Merhabalar
Mehmet123 kardeşim madem buraya geldin niye haber vermiyorsun. Kırıldım vallaha:))
Adettendir ben de sonuçlarımı yazayım:
18. gün ve 44. gün hiv duo ultra. ilişki korumasız oral. Prosedür gereği 90'nı bekliyorum. İnşallah sonuçlarda değişiklik olmaz.
Herkese saygılar

artık burdayım  :) :) :)
 

Theodor

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 562
  • Teşekkür Edildi: 173 kere
Ynt: Hiv/Aids testleri nelerdir
« Yanıtla #10 : Nisan 09, 2016, 11:16:58 ÖS »
Herkese Merhabalar
Mehmet123 kardeşim madem buraya geldin niye haber vermiyorsun. Kırıldım vallaha:))
Adettendir ben de sonuçlarımı yazayım:
18. gün ve 44. gün hiv duo ultra. ilişki korumasız oral. Prosedür gereği 90'nı bekliyorum. İnşallah sonuçlarda değişiklik olmaz.
Herkese saygılar

artık burdayım  :) :) :)
Pek girmiyosun kaç gündür.
Admin de yok çoğu zaman.
Hiv pozitif olmak ahlâki değil,tıbbi bir durumdur.
 

mehmet123

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 160
  • Teşekkür Edildi: 50 kere
Ynt: Hiv/Aids testleri nelerdir
« Yanıtla #11 : Nisan 09, 2016, 11:30:33 ÖS »
admin gölge gibi kayıplarda  ;D ;D ;D
 

Theodor

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 562
  • Teşekkür Edildi: 173 kere
Ynt: Hiv/Aids testleri nelerdir
« Yanıtla #12 : Nisan 09, 2016, 11:47:50 ÖS »
admin gölge gibi kayıplarda  ;D ;D ;D
Sana puan verdim.
+1 oldun ;)
Hiv pozitif olmak ahlâki değil,tıbbi bir durumdur.
 

Shopska

  • Administrator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 174
  • Teşekkür Edildi: 112 kere
  • Akıyor bu akşam maşallah..
    • Hiv ve Aids
Ynt: Hiv/Aids testleri nelerdir
« Yanıtla #13 : Nisan 11, 2016, 11:31:48 ÖÖ »
admin gölge gibi kayıplarda  ;D ;D ;D
Sana puan verdim.
+1 oldun ;)

Burdayim arkadaslar :) Isler yuzunden bir haftadir yogunum kayboldugum yok  8)
Kintsukuroi
 

Theodor

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 562
  • Teşekkür Edildi: 173 kere
Ynt: Hiv/Aids testleri nelerdir
« Yanıtla #14 : Nisan 11, 2016, 11:35:06 ÖÖ »
Adminim eski uyelere nasil ulasilacak?
Site adresi de hivveaids diye aratinca google da 4. Sayfada cikiyo.
Ne yapmali bunu one cekmek icin?

SM-G530F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Hiv pozitif olmak ahlâki değil,tıbbi bir durumdur.
 

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
0 Yanıt
2746 Gösterim
Son İleti Mart 24, 2016, 11:20:48 ÖS
Gönderen: Shopska
1 Yanıt
976 Gösterim
Son İleti Temmuz 29, 2016, 09:55:25 ÖS
Gönderen: Mavera
15 Yanıt
1007 Gösterim
Son İleti Mayıs 12, 2017, 11:07:53 ÖS
Gönderen: kamikaze
9 Yanıt
536 Gösterim
Son İleti Şubat 10, 2017, 05:25:48 ÖS
Gönderen: Mavera
5 Yanıt
243 Gösterim
Son İleti Mayıs 31, 2017, 04:26:59 ÖS
Gönderen: focke-wulf