Mavi-Banner

Gönderen Konu: kuyruk sokumunda şişlik ???  (Okunma sayısı 360 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

antepli27

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 158
  • Teşekkür Edildi: 24 kere
kuyruk sokumunda şişlik ???
« : Haziran 15, 2017, 07:30:47 ÖS »
arkadaşlar 4 gündür kuyruk sokumunun oldugu yerde şişlik var hafifde sancı var. kıl dönmesinden suphelenıyorum. aranızda bu şikayete benzer bi durum yaşayan oldu mu teşkekkurler ?*
 

Matland

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1527
  • Teşekkür Edildi: 774 kere
Ynt: kuyruk sokumunda şişlik ???
« Yanıtla #1 : Haziran 15, 2017, 07:39:07 ÖS »
Ben çok kıllı bir insan olmama rağmen böyle bir problem yaşamadım ancak kıl dönmesinin asıl sebebi vücudundan dökülen kılların orada birikmesi sonucu alttan gelen kılın çıkacak bir yer bulamaması diye söyleniyor.

Yani kuyruk sokumu bölgesini temiz tutmak lazımmış. Muhtemelen kendi kendine geçer. Şişlik bir sivilce gibi oluyor sonra kendiliğinden geçiyor diye biliyorum. Biraz sıkıntısını yaşarsın ama geçer. Lakin oturmakta zorluk çekiyorsan, özellikle sızlama veya iltihap toplama hissiyatı varsa doktora görünmelisin. Cerrahi müdahale gerekebilir.
 

Darkness

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 152
  • Teşekkür Edildi: 50 kere
Ynt: kuyruk sokumunda şişlik ???
« Yanıtla #2 : Haziran 15, 2017, 07:42:25 ÖS »
Genel cerrahi birimine ya da cildiyeye randevu al derim
Es geçme ilerledikçe beter olur eğer kil dönmesi ise!
« Son Düzenleme: Haziran 15, 2017, 07:43:20 ÖS Gönderen: Darkness »
 

antepli27

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 158
  • Teşekkür Edildi: 24 kere
Ynt: kuyruk sokumunda şişlik ???
« Yanıtla #3 : Haziran 15, 2017, 07:53:08 ÖS »
2 ay once aynısı çıktı geçtı yıne aynısı oldu belkı buda geçer doktora gtmek ıstemyrum burdan yardım beklıyorum
 

turuncu

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 558
  • Teşekkür Edildi: 193 kere
Ynt: kuyruk sokumunda şişlik ???
« Yanıtla #4 : Haziran 15, 2017, 08:29:54 ÖS »
İhmal etme. Hastaneye git bakalım neymiş öğren. Kıl dönmesiyse ameliyat tabi ki..
 

ghpa

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 65
  • Teşekkür Edildi: 19 kere
Ynt: kuyruk sokumunda şişlik ???
« Yanıtla #5 : Haziran 15, 2017, 09:38:01 ÖS »
burdan mı yardım bekliyosun?
eh dön bi bakalım madem :D
olurmu öyle şey yahu?devam ederse her şekilde doktora gidiceksin zaten.erken gidersen eğer bişi varsa da daha sancısız hallolur.
 
Kullanıcı teşekkür etti: turuncu

turuncu

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 558
  • Teşekkür Edildi: 193 kere
Ynt: kuyruk sokumunda şişlik ???
« Yanıtla #6 : Haziran 15, 2017, 09:55:55 ÖS »
Bu teşekkür butonunun yanına emojiler de koyulsa keşke :D @ghpa güldürdün beni :D
 

Matland

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1527
  • Teşekkür Edildi: 774 kere
Ynt: kuyruk sokumunda şişlik ???
« Yanıtla #7 : Haziran 15, 2017, 10:15:08 ÖS »
@Shopska şurayla azcık ilgilen ya. Bak forum özellikleri bize yetmiyor. Gelişmesi lazım.
 

antepli27

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 158
  • Teşekkür Edildi: 24 kere
Ynt: kuyruk sokumunda şişlik ???
« Yanıtla #8 : Haziran 15, 2017, 10:26:04 ÖS »
burdan mı yardım bekliyosun?
eh dön bi bakalım madem :D
olurmu öyle şey yahu?devam ederse her şekilde doktora gidiceksin zaten.erken gidersen eğer bişi varsa da daha sancısız hallolur.
Dalga geç diye sormadım tecrübesi olan vardır diye sordum kardeş espiri yapma yapamiyosun zaten
 

kamikaze

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 183
  • Teşekkür Edildi: 39 kere
Ynt: kuyruk sokumunda şişlik ???
« Yanıtla #9 : Haziran 16, 2017, 12:50:50 ÖÖ »
Bence buyuk ihtimal kıl dönmesi bende de aynısı olmuştu
 

focke-wulf

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 244
  • Teşekkür Edildi: 47 kere
Ynt: kuyruk sokumunda şişlik ???
« Yanıtla #10 : Haziran 16, 2017, 12:56:03 ÖÖ »
Kıl dönmesi zor bı ameliyat değil ama biraz kıçın üstüne oturamiyorsun o kadar Allah yardımcın olsun.
Valar Morghulis&Valar Dohaeris
 

Theodor

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 558
  • Teşekkür Edildi: 172 kere
Ynt: kuyruk sokumunda şişlik ???
« Yanıtla #11 : Haziran 16, 2017, 12:56:07 ÖÖ »
Bende hiç kil donmesi olmadi.
Kil olmadi ki donsun.
@Matland ciplakken bile suveter giymis gibi gozukuyor uzaktan.
Onunkiler niye donmuyorsa?
Hiv pozitif olmak ahlâki değil,tıbbi bir durumdur.
 

ghpa

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 65
  • Teşekkür Edildi: 19 kere
Ynt: kuyruk sokumunda şişlik ???
« Yanıtla #12 : Haziran 16, 2017, 01:07:36 ÖÖ »
nasıl da bozmuş beni :(
sağlık konusunda bir tık daha hassas ve dikkatli olmalıyız.kalkmış yok ben doktora gitmem.buradaki tek espiri bu.
elli cevap alsan kırkdokuzunda bi doktora git yazacaklardır sonunda.biri çıksında buz koy geçer desin,ben de bekliyim diye mi umuyorsun?
adama doktora görünmen iyi olur dedik diye suçlu olduk.
ne halin varsa gör ne diyim.
 

focke-wulf

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 244
  • Teşekkür Edildi: 47 kere
Ynt: kuyruk sokumunda şişlik ???
« Yanıtla #13 : Haziran 16, 2017, 01:10:22 ÖÖ »
Dökülen kılları çırpma yöntemiyle birikmesini engelliyordur.Vucudu analiz etmek önemli :)
Valar Morghulis&Valar Dohaeris
 

acısada_öldürmez

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1203
  • Teşekkür Edildi: 583 kere
  • Use helmet while driving in an unknown road
Ynt: kuyruk sokumunda şişlik ???
« Yanıtla #14 : Haziran 16, 2017, 01:49:34 ÖÖ »
bir kere bende de sivilcemsi bir şişlik oldu bende patlattim çıkan irin ve kandan sonra yaklaşık 5 cm kadar da. kil çıkardım cimbizla yani nedensiz yerede olabiliyor kil donmesi eger. yaraysa patlat temizle kendiliginde gecer ama derinden gelen bir agri varsa ve çıban gibi bas vermediyse doktor şart
BİL ÖNEMSE  KORUN.
 
Kullanıcı teşekkür etti: büyükask