Mavi-Banner

Gönderen Konu: Önemli..  (Okunma sayısı 372 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

lordstark

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 136
  • Teşekkür Edildi: 45 kere
Önemli..
« : Haziran 07, 2017, 02:08:56 ÖS »
Moderatörlere.. bizim paylaştığımız yazıları fobik sitede kopyalayıp paylaşıyorlar bu durum için ne yapabiliriz. Telaşlandırmak gibi olmasın @beybisi nin hikayesini paylaşmışlar değişik bir vaka diye. Acilen önlem alınması lazım bu konuya dair..
 
Kullanıcı teşekkür etti: Suat Soylu

Matland

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1547
  • Teşekkür Edildi: 787 kere
Ynt: Önemli..
« Yanıtla #1 : Haziran 07, 2017, 02:13:20 ÖS »
Bu vip konusu bence artık bir zorunluluk haline geldi. Diğer moderatör arkadaşlar kararınızı tekrar değerlendirin derim. Böylece vip olmayanlara da @Mavera istediği gibi cevap verebilir.
 
Kullanıcı teşekkür etti: turuncu

lordstark

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 136
  • Teşekkür Edildi: 45 kere
Ynt: Önemli..
« Yanıtla #2 : Haziran 07, 2017, 02:16:26 ÖS »
Bence de birebir alıp kopyalamışlar çok şaşırdım bütün moderatorler toplanıp detaylı bir şekilde konuşun hepimizin hikayesi oralarda dolanıyor olabilir.
 

iss

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 135
  • Teşekkür Edildi: 58 kere
Ynt: Önemli..
« Yanıtla #3 : Haziran 07, 2017, 03:22:13 ÖS »
bencede tamamen kapatılmasada yeni bir bölüm açılabilir. zaten tani alan kisi kendisini ilaciyla nickini yazip ispatlayabilir. bilgi almak isteyende bugune kadar olan bölümleri karıştırıp alabilir
 

Suat Soylu

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 80
  • Teşekkür Edildi: 30 kere
Ynt: Önemli..
« Yanıtla #4 : Haziran 07, 2017, 04:24:18 ÖS »
Bahsi geçen sitenin adı nedir?
K'alp Krizi
 

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 2971
  • Teşekkür Edildi: 1272 kere
Ynt: Önemli..
« Yanıtla #5 : Haziran 07, 2017, 05:08:49 ÖS »
'Taklit etmek iltifatların en büyüğüdür' der bazıları. Gülün geçin, istedikleri fanteziyi yapsınlar orada farklı rollere bürünsünler hatta 'ben Mavera'yım geldim hepinizi bağrıma basacağım korkmayın sırayla gelin!' Desin birisi herkes sırayla ağlasın birbirlerine 'aids olcaz mı' falan diye sorup uzun uzun tartışsınlar 'şimdi benim 108 günde 32 tane testim var öyle korkuyorum ki!' 'Bennn 33 test oldum haha seni geçtim ama bence ben daha çok korkuyorum!' Diye test yarıştırsınlar.

Neden rahatsız oluyorsunuz ki? Kişisel herhangi bir bilgi veya hasta gizliliği/güvenliğini tehdit edecek, üyelerimize zarar verecek her hangi bir bilgi zaten burda paylaşmıyoruz, paylaşmayacağız, bırakın okusunlar etkilenip kendi kendilerine sitelerinde oyunlar oynasınlar rollere bürünsünler birbirlerine sarılıp ağlaşsınlar falan. Bize ne. Eğleşiyolar işte, zaman nasıl geçecek yoksa, psikiyatri doktoruna gidip tedavi olmak zor, öyle saçmalamak daha kolay.
« Son Düzenleme: Haziran 07, 2017, 05:10:47 ÖS Gönderen: Mavera »
 
Kullanıcı teşekkür etti: ghpa

lordstark

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 136
  • Teşekkür Edildi: 45 kere
Ynt: Önemli..
« Yanıtla #6 : Haziran 07, 2017, 07:02:02 ÖS »
Aids rehberi sitesinde paylaşmışlar. Hikayeyi olduğu gibi kopyalamışlar..
 
Kullanıcı teşekkür etti: Suat Soylu

dejavu

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 124
  • Teşekkür Edildi: 23 kere
Ynt: Önemli..
« Yanıtla #7 : Haziran 08, 2017, 04:36:42 ÖÖ »
Bu vip konusu bence artık bir zorunluluk haline geldi. Diğer moderatör arkadaşlar kararınızı tekrar değerlendirin derim. Böylece vip olmayanlara da @Mavera istediği gibi cevap verebilir.

Aynı fikirdeyim. Fikri ilk öneren olarak hala arkasındayım. @Mavera ve @acısada_öldürmez neden farklı düşünüyor bilmek de isterim.
 

dejavu

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 124
  • Teşekkür Edildi: 23 kere
Ynt: Önemli..
« Yanıtla #8 : Haziran 08, 2017, 04:50:30 ÖÖ »
'Taklit etmek iltifatların en büyüğüdür' der bazıları. Gülün geçin, istedikleri fanteziyi yapsınlar orada farklı rollere bürünsünler hatta 'ben Mavera'yım geldim hepinizi bağrıma basacağım korkmayın sırayla gelin!' Desin birisi herkes sırayla ağlasın birbirlerine 'aids olcaz mı' falan diye sorup uzun uzun tartışsınlar 'şimdi benim 108 günde 32 tane testim var öyle korkuyorum ki!' 'Bennn 33 test oldum haha seni geçtim ama bence ben daha çok korkuyorum!' Diye test yarıştırsınlar.

Neden rahatsız oluyorsunuz ki? Kişisel herhangi bir bilgi veya hasta gizliliği/güvenliğini tehdit edecek, üyelerimize zarar verecek her hangi bir bilgi zaten burda paylaşmıyoruz, paylaşmayacağız, bırakın okusunlar etkilenip kendi kendilerine sitelerinde oyunlar oynasınlar rollere bürünsünler birbirlerine sarılıp ağlaşsınlar falan. Bize ne. Eğleşiyolar işte, zaman nasıl geçecek yoksa, psikiyatri doktoruna gidip tedavi olmak zor, öyle saçmalamak daha kolay.

İlanları kopyalayıp başka sitede paylaşan şahıs/şahısların asıl amacı bir klon (kopya) site yaratarak buradan reklam kazancı elde etmek! Buna kesinlikle eminim. Bir web programlamacısı olarak benim fikrim bu. Asıl amaç eğlence filan değil yani. Kim uğraşır ki zaten sürekli bu forumu takip edip ilanları kopyalamak ile? Ha bunu otomatize edebilir mi evet edebilir bir program yazarak...

Ayrıca burada dernekte buluşma tarihleri yayınlıyoruz arada (ben katılamadım henüz) ama bu tarihler de herkese açık ve derneğin yeri belli değil mi? Bu da gelmek isteyen bazı arkadaşlar için rahatsız edici bence.
« Son Düzenleme: Haziran 08, 2017, 04:58:34 ÖÖ Gönderen: dejavu »
 

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 2971
  • Teşekkür Edildi: 1272 kere
Ynt: Önemli..
« Yanıtla #9 : Haziran 08, 2017, 07:27:47 ÖÖ »
Kopya iletilerle başkası gibi davranarak forum açıp reklam parası peşindelerse buna muhtaçlarsa çok düşkün durumdadırlar demek ki zavallılar, yazık. Çok şükür forumdan bir kuruş gelir elde etmedim istemem de, Allah'ıma şükürler olsun işim var çalışıyorum kendi yağımda kavruluyorum.

Onun dışında dernek olayı için yapabileceğimiz bir şey yok, kötü niyetli biri buraya girmeden de derneği arayabilir 'yeni pozitifim toplantınıza gelmek istiyorum nolur yardım' diyebilir yeri ve tarihi öğrenebilir bu gibi durumlarda sorumluluk derneğin gerekli önlemleri ve yaptırımları alıyorlardır. 
 

beybisi

  • Üye
  • *
  • İleti: 47
  • Teşekkür Edildi: 12 kere
Ynt: Önemli..
« Yanıtla #10 : Haziran 08, 2017, 09:43:42 ÖÖ »
 :( benim konuyumu paylaşmılar ? nerde ?
 

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
9 Yanıt
730 Gösterim
Son İleti Haziran 28, 2016, 11:43:49 ÖS
Gönderen: mucizelereinan
5 Yanıt
719 Gösterim
Son İleti Şubat 17, 2017, 09:56:10 ÖÖ
Gönderen: Belirsiz pozitif
7 Yanıt
626 Gösterim
Son İleti Şubat 08, 2017, 09:17:22 ÖÖ
Gönderen: Matland
2 Yanıt
698 Gösterim
Son İleti Mart 11, 2017, 01:26:32 ÖS
Gönderen: Okaliptüs80
15 Yanıt
408 Gösterim
Son İleti Dün, 11:23:10 ÖS
Gönderen: Xnegpozx