Mavi-Banner

Gönderen Konu: Veeeeeee geriye sayıyoruz!!!!!!!!!!!  (Okunma sayısı 2094 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Matland

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1539
  • Teşekkür Edildi: 777 kere
Veeeeeee geriye sayıyoruz!!!!!!!!!!!
« : Mart 16, 2017, 11:14:43 ÖS »
https://www.sciencedaily.com/releases/2017/03/170315144033.htm

Arkadaşlar en sonunda uyuyan hücreleri tespit edebilen bir marker geliştirebildiler. Fransız bilim insanları bunu yaptı. Böylelikle artık nerede gizlendiğini bilmediğimiz o rezervuarları nerede olduklarını bilebilicez. Süper bir gelişme.
 

goodlife

  • Üye
  • *
  • İleti: 21
  • Teşekkür Edildi: 3 kere
  • Pozitif mutluluk
Ynt: Veeeeeee geriye sayıyoruz!!!!!!!!!!!
« Yanıtla #1 : Mart 16, 2017, 11:38:37 ÖS »
Bu gerçekten çok önemli bir gelişme. Umarım tedavi için güzel bir yol ilerlenebilir.
 
Kullanıcı teşekkür etti: bodypoz, seksi şempanze

10milyonüstü

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 132
  • Teşekkür Edildi: 35 kere
Ynt: Veeeeeee geriye sayıyoruz!!!!!!!!!!!
« Yanıtla #2 : Mart 16, 2017, 11:48:37 ÖS »
Adim adim yaklasiyoruz hissediyorum... step 1: completed   bilgilendirme icin tesekkur ederim...
 
Kullanıcı teşekkür etti: bodypoz

ghpa

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 65
  • Teşekkür Edildi: 19 kere
Ynt: Veeeeeee geriye sayıyoruz!!!!!!!!!!!
« Yanıtla #3 : Mart 17, 2017, 12:45:42 ÖÖ »
süper!epik hatta.
e şimdi bununla kamel khalili'nin araştırmasını birleştirilirse kesin sonuç alınmış olur. :p
 
Kullanıcı teşekkür etti: bodypoz

Ruboy

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 169
  • Teşekkür Edildi: 46 kere
Ynt: Veeeeeee geriye sayıyoruz!!!!!!!!!!!
« Yanıtla #4 : Mart 17, 2017, 02:14:46 ÖÖ »
5 seneye cozulur bu mevzu :)
 
Kullanıcı teşekkür etti: bodypoz

pozitif

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 80
  • Teşekkür Edildi: 20 kere
  • adanalı
Ynt: Veeeeeee geriye sayıyoruz!!!!!!!!!!!
« Yanıtla #5 : Mart 17, 2017, 06:25:24 ÖÖ »
Bu saatte uyandim of puf cekiyordum ne isi aman bikkin bikkin yaziyi okuyunca resmen simdi sirkete gidip butun isleri bana verin deli gibi soluksuz calisasim geldi diyesim var
 super haber insallah hersey iyi olur  :) ;)
« Son Düzenleme: Mart 17, 2017, 06:27:25 ÖÖ Gönderen: pozitif »
 
Kullanıcı teşekkür etti: bodypoz

bodypoz

  • Üye
  • *
  • İleti: 26
  • Teşekkür Edildi: 6 kere
Ynt: Veeeeeee geriye sayıyoruz!!!!!!!!!!!
« Yanıtla #6 : Mart 17, 2017, 07:46:27 ÖÖ »
arkadaşlar cidden çok büyük beklentiye girmemizi gerektirecek kadar büyük bir haber mi bu? yoksa diğerleri gibi unutulup gidecek haber mi? valla sabah sabah heyecanlandım. umarım ilk dediğimdir. 5 sene içinde çözülür mü gerçekten?
 

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 2951
  • Teşekkür Edildi: 1265 kere
Ynt: Veeeeeee geriye sayıyoruz!!!!!!!!!!!
« Yanıtla #7 : Mart 17, 2017, 07:48:53 ÖÖ »
Uzun dönem için çok iyi bir gelişme. Ama 5 sene sonra kesin kür çıkar demek fazla iyimserlik olur şu aşamada.
 

samurai

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 320
  • Teşekkür Edildi: 71 kere
  • hasbinallah ve ni'mel vekil...
Ynt: Veeeeeee geriye sayıyoruz!!!!!!!!!!!
« Yanıtla #8 : Mart 17, 2017, 08:12:15 ÖÖ »
Uyuyan hücrelerde cd32a isimli bir protein  salgılandığını Keşfetmişler. Çok güzel bir haber maşallah diyelim..

Birde art ın yanında bu proteini salgılayan hucreleri yok eden bir ilaç gelistirirlerse bu iş tamamdır DIYE UMUT EDİYORUZ.
Şimdiki aşama bu protein gerçekten de uyuyan  hucrelerdeki hiv virusunden dolayimi salgilaniyor.

Tabi kötü bir surprizle karsilasmaz isek (aman ağzımdan yel alsin)  :)  çünkü daima birşeyler çıkıyor. Hayırlısıyla kesin tedavi için bu büyük bir adım olur.
 

lordstark

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 136
  • Teşekkür Edildi: 45 kere
Ynt: Veeeeeee geriye sayıyoruz!!!!!!!!!!!
« Yanıtla #9 : Mart 17, 2017, 08:51:26 ÖÖ »
Ben inanıyorum inşallah kesin tedavisi çıkacak hergün dua ediyorum her namazda her saniye... dualar geri çevrilmez biliyorum sizde inanın dua edin arkadaşlar.
 

lacivert06

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 72
  • Teşekkür Edildi: 3 kere
Ynt: Veeeeeee geriye sayıyoruz!!!!!!!!!!!
« Yanıtla #10 : Mart 17, 2017, 09:38:03 ÖÖ »
1095....1094.... ;)
 

Matland

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1539
  • Teşekkür Edildi: 777 kere
Ynt: Veeeeeee geriye sayıyoruz!!!!!!!!!!!
« Yanıtla #11 : Mart 17, 2017, 09:44:01 ÖÖ »
arkadaşlar cidden çok büyük beklentiye girmemizi gerektirecek kadar büyük bir haber mi bu? yoksa diğerleri gibi unutulup gidecek haber mi? valla sabah sabah heyecanlandım. umarım ilk dediğimdir. 5 sene içinde çözülür mü gerçekten?

Büyük bir gelişme. Paylaştığım diğer haberler unutulup gitmiyor. Üzerine çalışmaya devam ediyorlar. Ama bu gerçekten ses getirdi gibi duruyor. Hepatit c tedavisi nasıl oldu hatırlayalım. Kür bir anda geldi. Kimse beklemiyordu. Bir yol denediler ve oldu.
 
Kullanıcı teşekkür etti: samurai

bodypoz

  • Üye
  • *
  • İleti: 26
  • Teşekkür Edildi: 6 kere
Ynt: Veeeeeee geriye sayıyoruz!!!!!!!!!!!
« Yanıtla #12 : Mart 17, 2017, 10:25:59 ÖÖ »
@Matland burda bize baya guzel haberler verdin. Ben en cok ilgiyi ve coskuyu bu haberde gorunce heyecanlandim :) Digerlerinden daha onemli bir gelismemi diye sormak istedim aslinda. Insallah en kisa surede olumlu sonuclanir.
 

Akinkral54

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 6
Ynt: Veeeeeee geriye sayıyoruz!!!!!!!!!!!
« Yanıtla #13 : Mart 17, 2017, 10:46:02 ÖÖ »
Aga adamlar virusun enfekte oldugu hucreleri bi protein sentezledigini ortaya cikarmis saglikli hucrelerinde bunu yapmadigini fakat virus aktif hale geldigi anda saglikli hucrelere gectigi anda enfekte olan hucreninde bunu salgiladigini tespit etmisler e artik ne demek gerekir insanlik olarak utanmasi gereken yine biziz biz bi virus yarattik ve bu virus insanlari oldurdu simdide tedavi ediyoruz diye geciniyor ulan bi hastaligin tedavisini yapanda hastaligi yapanda ayni kisi olunca insanin saglam bi kufur basasi geliyor . Dan brown derki dunyadaki nufus artisini dengelemek icin insanlari toplu olarak oldurmek yerine insanlarin uremesini engelliyecek ve dunya nufus artisinin kademeli olarak dususunu sagliyacak hesaplarin pesinde birileri bu konuda hedefte dunya saglik orgutudur . Amac belli istrr hiv ister aids olsun hangi hastalik olursa olsun amac dunyadaki insan sayisini azaltmak ama bunlar birgun bunun hesabini vericek oyle yada boyle allahin verdigi cani allahtan baska kimse alamaz.
 

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 2951
  • Teşekkür Edildi: 1265 kere
Ynt: Veeeeeee geriye sayıyoruz!!!!!!!!!!!
« Yanıtla #14 : Mart 17, 2017, 11:12:49 ÖÖ »
Aga adamlar virusun enfekte oldugu hucreleri bi protein sentezledigini ortaya cikarmis saglikli hucrelerinde bunu yapmadigini fakat virus aktif hale geldigi anda saglikli hucrelere gectigi anda enfekte olan hucreninde bunu salgiladigini tespit etmisler e artik ne demek gerekir insanlik olarak utanmasi gereken yine biziz biz bi virus yarattik ve bu virus insanlari oldurdu simdide tedavi ediyoruz diye geciniyor ulan bi hastaligin tedavisini yapanda hastaligi yapanda ayni kisi olunca insanin saglam bi kufur basasi geliyor . Dan brown derki dunyadaki nufus artisini dengelemek icin insanlari toplu olarak oldurmek yerine insanlarin uremesini engelliyecek ve dunya nufus artisinin kademeli olarak dususunu sagliyacak hesaplarin pesinde birileri bu konuda hedefte dunya saglik orgutudur . Amac belli istrr hiv ister aids olsun hangi hastalik olursa olsun amac dunyadaki insan sayisini azaltmak ama bunlar birgun bunun hesabini vericek oyle yada boyle allahin verdigi cani allahtan baska kimse alamaz.

Hiv'in bilim adamları tarafından üretilmiş olduğu kanıtlanmış kabul edilmiş bir gerçek değil. Tamamen şehir efsanesi ve komplo teorisi. Ayrıca eldeki verilere bakınca da akla çok yatkın gelmiyor.