Mavi-Banner

Gönderen Konu: 42.Gün Combo Sonuç  (Okunma sayısı 4401 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

yaolduysa

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 12
  • Teşekkür Edildi: 1 kere
42.Gün Combo Sonuç
« : Mayıs 20, 2016, 01:42:01 ÖS »
Merhaba arkadaşlar öncelikle hepinize sağlıklı günler diliyorum. Daha önce de buraya konu açmıştım. Bu gün 42. Gün ve yeniden combo test oldum. Sonuç: Anti-hiv1/2 +p24 antijeni 0.332 yazıyor. Önceki olduğum iki testte bu değer 0.146 ve 0.241 idi. Benim sorum bu değerler ben test oldukca artacak mı ? Yoksa normal mi ?Cevaplarsanız sevinirim. Teşekkürler.
 
Kullanıcı teşekkür etti: Mert3434

Theodor

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 562
  • Teşekkür Edildi: 173 kere
Ynt: 42.Gün Combo Sonuç
« Yanıtla #1 : Mayıs 20, 2016, 04:08:51 ÖS »
Normal.
Korkulacak bir şey yok.
Negatifsin
Hiv pozitif olmak ahlâki değil,tıbbi bir durumdur.
 

yaolduysa

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 12
  • Teşekkür Edildi: 1 kere
Ynt: 42.Gün Combo Sonuç
« Yanıtla #2 : Mayıs 21, 2016, 02:30:34 ÖÖ »
Teşekkür ederim cevaplarınız için.
 

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 2951
  • Teşekkür Edildi: 1265 kere
Ynt: 42.Gün Combo Sonuç
« Yanıtla #3 : Mayıs 21, 2016, 09:27:02 ÖÖ »
Değer artması diye bir şey yok çünkü bu testler ölçme testi değil hivleri tek tek ölçmüyor. Bu değer kalibrasyon ve karşılaştırma sonuçlarıdır eşiğin altında oldukça önemi yoktur andan ana, makineden makineye sabahtan akşama değişir.

Bundan sonra her zaman korun!
Bir daha hata yaparsan o zamanki test sonucunu internette göremeyebilirsin. Telefonla ararlar 'enfeksiyon uzmanımız sizinle görüşmek istiyor lütfen gelin.' Derler. Gittiğinde sekreterler korku ve acıma dolu bakışlarla bakar sana. Odaya girersin, dr 'buyrun oturun' der. Derin bir nefes alır. Başka testler yapmaları gerektiğini söyler. Şu an kesin değil doğrulamaya göndericez der. Sonra da iyi bir doktorsa tedavi ile normal bir hayat sürebileceğini, kötü bir dr ise beş on sene yaşayacağını söyler. Sonra üç kat eldiven giymiş hemşire kanını alır tekrar. Falan filan...
BİLMEM ANLATABİLDİM Mİ!!!
 

yaolduysa

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 12
  • Teşekkür Edildi: 1 kere
Ynt: 42.Gün Combo Sonuç
« Yanıtla #4 : Mayıs 21, 2016, 02:52:29 ÖS »
Gayet iyi anladım.
 

yaolduysa

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 12
  • Teşekkür Edildi: 1 kere
Ynt: 42.Gün Combo Sonuç
« Yanıtla #5 : Mayıs 27, 2016, 11:01:12 ÖS »
Bir konuda yardıma ihtiyacım var arkadaşlar.Ben de 3 haftadır devam eden dizde ağrı ve uyuşma söz konusu. Aynı zamanda kulaklarımda doluluk hissi var. Bunlar için endişelenmem gerekir mi ? Mavera 45 gün dolduktan sonra elisa yapılır demiş bir yorumunda. 42.gün yapılan anti-hiv1/2 +p24 antijeni testi yeterlimidir ? Şu an 49.gündeyim . Konu açmaya gerek duymadım o yüzden buraya yazıyorum. Teşekkürler.
 

Theodor

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 562
  • Teşekkür Edildi: 173 kere
Ynt: 42.Gün Combo Sonuç
« Yanıtla #6 : Mayıs 27, 2016, 11:15:24 ÖS »
Yeterli suren.
Artik problem etme.
Hiv pozitif olmak ahlâki değil,tıbbi bir durumdur.
 

Mutsuz26

  • Ziyaretçi
Ynt: 42.Gün Combo Sonuç
« Yanıtla #7 : Mayıs 27, 2016, 11:22:14 ÖS »
Yaolduysa kardesim ben 12. Gunumdeyim ve  14 . Gun olsa da hiv duo olup negatifimi alip rahatlasam diye bakiyorm. Psikolojini cok iyi anliyorum ama gercekten gereksiz takinti yapiyosun. Burda bu kadar insan rahat olmani ve negatif oldugunu soyluyo ve sana moral veren insanlarda hergun her an bu durumun icindeler. Bilgi birikimleri var asla kimseyi riske atmazlar ve boyle bi konuda sana laf olsun diye kimse negatifsin demez emin ol. Bende bazen kafayi oynatacak gibi oluyorum ama sagolsun forumdaki herkez yardimci oluyo. Onlari da dusun hergun bizler gibi kac kisiyle ugrasiyolar ve altini cizerek soyluyorum buna asla mecbur degiller. Burdan anla ne kadar samimi olduklarini. Bi de sunu unutma sen gibi 42. Gunde negatif alip rahatlamak isteyen bi suru insan var. Haline sukretmeye basla bence.
 

yusufinan

  • Üye
  • *
  • İleti: 45
  • Teşekkür Edildi: 11 kere
Ynt: 42.Gün Combo Sonuç
« Yanıtla #8 : Mayıs 27, 2016, 11:51:29 ÖS »
yaoldusya arkadaşım ,
Bundan sonra güvenli cinsel yaşam kullarına uyman gerekiyor olay bundan ibaret.

Bundan sonra her zaman güvenli cinsel birleşme yöntemlerini uygulaman gerek.

Syg,
 

Theodor

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 562
  • Teşekkür Edildi: 173 kere
Ynt: 42.Gün Combo Sonuç
« Yanıtla #9 : Mayıs 28, 2016, 12:26:31 ÖÖ »
Sevgili yaolduysa,
ya olmadiysa diye düşün bundan sonra.
Hiv pozitif olmak ahlâki değil,tıbbi bir durumdur.
 
Kullanıcı teşekkür etti: Fkcr

yaolduysa

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 12
  • Teşekkür Edildi: 1 kere
Ynt: 42.Gün Combo Sonuç
« Yanıtla #10 : Mayıs 28, 2016, 03:37:04 ÖS »
Hepinize teşekkür ederim cevaplarınız için. Biliyorum gereksiz yere takıntı yaptığımı. Ancak, takdir edersiniz ki her insanın psikolojik durumu ve olaylara yaklaşma şekli farklı. Kimisi haftada bir bu riske girer ve aklına bile gelmez. Kimiler ise benim ve buralardaki birçok arkadaş gibi bir defa yapar ve aylarca düşünür. Ben  bu süreç boyunca 2 tane uzman doktor ve bir tane doçente muayene oldum. Hepsi de bir ay sonunda yapılan 4.nesil testlerden (doçent isimleri fark etmez duo/combo/combi hepsi aynı işlevi görür demişti) negatif alıp 90 gün sonunda pozitife dönen bir vakaya rastlamadım demişlerdi. Burdaki arkadaşlarda hemen hemen aynı şeyi söylüyor.Ben de biliyorum bu saatten sonra sonucumun değişmeyeceğini. Bu işin uzmanları, yıllarca bu konuların içinde bulunan insanlardan daha iyi bilecek değiliz. O zaman diyeceksiniz bre d****k, daha niye sıkıntı yapıyorsun böyle düşünüyorsan ? Gayet haklısınız. Beni korkutan artık enfekte olup olmadığım değil gibi, bu süreçte gerçekten kendimi psikolojik  olarak çok yıprattım ve sonucunda  düştüğüm ruhsal  durum. Bu konuyla ilgili de bu günden itibaren  profesyonel yardım almaya başladım. "Ya olmadıysa" diye düşünmeye başladım artık :) Daha rahat hissediyorum kendimi. Sizlerle paylaşmak istedim. Tekrar yorumlarınız için teşekkür ederim. Kalın sağlıcakla...
 

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 2951
  • Teşekkür Edildi: 1265 kere
Ynt: 42.Gün Combo Sonuç
« Yanıtla #11 : Mayıs 28, 2016, 03:52:33 ÖS »
İkna olmana sevindim.
Test süreleri arasında tercih yapacaksın. Ve değil veya kullanıyorum. Yani

En az 14 gün sonra hiv duo ultra
VEYA
En az 28 gün sonra hiv combo
VEYA
En az 45 gün sonra ücretsiz elisa anti hiv
Olup güvenilir sonuc alabilirsin.

Senin olduğun test combo. 42.gün, en az 28 gün geçmesi gerekir şartını karşılıyor. Çünkü 42, 28'den büyük bir sayı. Yani testin geçmesi gereken minimum süre olan 28 gün geçmiş, üstüne başka günler de geçmiş hatta 42.gün olmuş. Tam olarak arada fazladan 42-28=14 gün daha geçmiş yani. Önerilen minimum yani en az sürenin üzerinde süre geçmiş. Bu çok iyi bir şey, testin güvenilirliğini azaltmaz aksine daha da çok kesinleştirir. Bu durumda testine güvenebilirsin.
 

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
5 Yanıt
1037 Gösterim
Son İleti Şubat 07, 2017, 04:25:50 ÖS
Gönderen: yarasa
5 Yanıt
572 Gösterim
Son İleti Ocak 21, 2017, 07:27:17 ÖS
Gönderen: Mavera
14 Yanıt
1600 Gösterim
Son İleti Mayıs 04, 2017, 07:12:07 ÖÖ
Gönderen: Mavera
7 Yanıt
576 Gösterim
Son İleti Mart 07, 2017, 06:48:18 ÖS
Gönderen: Painkiller54
5 Yanıt
602 Gösterim
Son İleti Mart 23, 2017, 01:37:12 ÖS
Gönderen: bejaia