Mavi-Banner

Gönderen Konu: Siteyi kapatın!  (Okunma sayısı 693 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Stronger

  • Ziyaretçi
Siteyi kapatın!
« : Ağustos 28, 2017, 09:48:24 ÖS »
Moderatör arkadaşlar konuları yayınlamıyor sunuz bu siteyi kapatın gidin.
 

Matland

  • Ziyaretçi
Ynt: Siteyi kapatın!
« Yanıtla #1 : Ağustos 28, 2017, 09:50:48 ÖS »
Moderatör arkadaşlar konuları yayınlamıyor sunuz bu siteyi kapatın gidin.

Emir demiri keser. Herkes dağılsın.
 

turuncu

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 1110
  • Teşekkür Edildi: 353 kere
Ynt: Siteyi kapatın!
« Yanıtla #2 : Ağustos 28, 2017, 09:56:05 ÖS »
hahhaha :D Şaka mısın be kardeş :D   Nickinle uyumlu tavırlar mı sergiliyosun :D
 

Matland

  • Ziyaretçi
Ynt: Siteyi kapatın!
« Yanıtla #3 : Ağustos 28, 2017, 10:10:48 ÖS »
Moderatör arkadaşlar konuları yayınlamıyor sunuz bu siteyi kapatın gidin.

Emir demiri keser. Herkes dağılsın.

2 kere aynı konuyu gönderdim yayınlamadınız küfür mü ediyoruz napıyoruz da yayınlamıyor sunuz? Çoğu konuları okudum moderatörlerin yapmış olduğu yorumlar da  bir tahammülsüzlük sezdim moderatör arkadaşlar hayattan mı bıktınız sıkıldınız nedir derdiniz? Bu site insanların birbirine yardımcı olması için kurulmuş bir platform değil mi ? Ben öyle olduğunu düşündüğüm için üye olma zahmetinde bulundum yanlış mı yaptım?

Üye olma zahmetinde mi bulundun?
Biri seni zorladı mı? Biz yalvardık mı?
Cevabı net olan ya da kolayca araştırıp bulabileceğin soruları yayınlamıyoruz. Hivle ilgili bir paylaşım yaparsan, bir yorumda bulunursan, bir katkı sağlarsan tabiki yayınlarız.
 

acısada_öldürmez

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1574
  • Teşekkür Edildi: 778 kere
  • BİL ÖNEMSE VE KORUN !!!!!ÇOK GEÇ OLMADAN
Ynt: Siteyi kapatın!
« Yanıtla #4 : Ağustos 28, 2017, 11:43:08 ÖS »
Kim bilir ne sacmaladin da onaylanmadı

Emrivaki sevmem

Nolur kal diyemeyeceğim çıkışlar sağ taraftan
hayatı  çok ciddiye almayın, yaşam  çok  kısa  ve hızla  geçiyor  nasıl  mutluysanız  öyle  yaşayın  ve  hayatı kendinize  zindan etmeyin .
 

Theodor

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 579
  • Teşekkür Edildi: 196 kere
Ynt: Siteyi kapatın!
« Yanıtla #5 : Ağustos 29, 2017, 12:58:28 ÖÖ »
Soldan çıksın isterse.
Sağ sol ayrımı yapmayalım
Hiv pozitif olmak ahlâki değil,tıbbi bir durumdur.
 

Mavera

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 4676
  • Teşekkür Edildi: 2040 kere
Ynt: Siteyi kapatın!
« Yanıtla #6 : Eylül 18, 2017, 08:53:49 ÖÖ »
Moderatör ler ne kadar saçma sapan insanlarsınız

10 gün süreyle siteden uzaklaştırmak zorundayız. Uslübüne dikkat edersen daha sonra geri dönebilirsin.

Cevabı defalarce verilmiş, sabit başlıklarda ayrıntılı açıklamaları olan soruları tekrar tekrar sırf keyfiniz olsun diye cevaplandırmak mecburiyetinde değiliz. Böyle bir zorunluluğumuz yok. Senden maaş almadığımıza göre senin de bizden bir şey talep etme hakkın yok, saygısız davranma hakkın HİÇ yok. Boş vaktimizde istediğimiz-yararlı olacağını düşündüğümüz sorulara cevap veriyoruz. Buradan cevap alamıyorsan doktora gitmelisin, evet doktor maaş aldığı için her sorunu yüz kere sorsan da cevaplamak zorunda. Ama ona da bize davrandığın gibi saygısız davranmanı tavsiye etmem.
« Son Düzenleme: Eylül 18, 2017, 11:19:53 ÖÖ Gönderen: Mavera »
UYARI: Hiç bir laboratuarla maddi manevi iş birliğim yoktur. Aksini iddia edenler kanıtlamakla yükümlüdür! Burada paylaştığım bilgiler güvenilir internet sitelerinden/güncel rehberlerden ve kendi doktorumdan edindiklerimdir. Tatmin olmayan kişiler enfeksiyon uzmanı dra danışmakta özgürdür.
 

lifeisagame

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 208
  • Teşekkür Edildi: 42 kere
Ynt: Siteyi kapatın!
« Yanıtla #7 : Eylül 18, 2017, 11:17:20 ÖÖ »
@Stronger Üstat Mavera'yı bile sinirlendirmişsin
 
Kullanıcı teşekkür etti: Mavera

Theodor

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 579
  • Teşekkür Edildi: 196 kere
Ynt: Siteyi kapatın!
« Yanıtla #8 : Eylül 18, 2017, 10:44:40 ÖS »
@stronger adlı üye saçma sapan yorumları yüzünden tarafımdan forumdan uzaklaştırılmıştır.
Hiv pozitif olmak ahlâki değil,tıbbi bir durumdur.
 

Arutha

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 78
  • Teşekkür Edildi: 12 kere
Ynt: Siteyi kapatın!
« Yanıtla #9 : Aralık 05, 2017, 04:53:29 ÖS »
Emrin olur ufaklık.