Mavi-Banner

Gönderen Konu: total ige hakkında bilgi.  (Okunma sayısı 278 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Drylife

  • Üye
  • *
  • İleti: 38
  • Teşekkür Edildi: 2 kere
total ige hakkında bilgi.
« : Ağustos 28, 2017, 11:53:20 ÖÖ »
Arkadaşlar bugun vucudumdaki kaşıntılı döküntüler için doktara gittim ve total ige testi yapıldı sonuç baya yüksek çıktı internette bakınırken hiv in ilk belirtilerinden total ige yüksekliginden dolayı döküntüler oluşur diye bir yazı okudum böyle birşey varmıdır bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
 

Suat Soylu

  • Ziyaretçi
Ynt: total ige hakkında bilgi.
« Yanıtla #1 : Ağustos 28, 2017, 01:38:38 ÖS »
Ürtiker olmuş da olabilirsin. HIV belirtileri birçok farklı hastalıkla benzerlik taşıyabilir. Basit bir alerji ilacıyla birkaç günde geçer eğer ürtikerse.
 

Drylife

  • Üye
  • *
  • İleti: 38
  • Teşekkür Edildi: 2 kere
Ynt: total ige hakkında bilgi.
« Yanıtla #2 : Ağustos 28, 2017, 02:54:00 ÖS »
Ürtiker olmuş da olabilirsin. HIV belirtileri birçok farklı hastalıkla benzerlik taşıyabilir. Basit bir alerji ilacıyla birkaç günde geçer eğer ürtikerse.

Adlında doktor alerji olmuş olabilirsin dedi ama okudugum yazı kafamı karıştırdı. Gerçekten ige yüksekligi hiv pozitiflerde olan birşeymidir.?
 

turuncu

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 1104
  • Teşekkür Edildi: 349 kere
Ynt: total ige hakkında bilgi.
« Yanıtla #3 : Ağustos 28, 2017, 03:32:42 ÖS »
Tamamen bilgilendirmek amaçlı yazıyorum bunu yanlış anlaşılmasın. Ben pozitifim ve ilk belirtilerde 2-3 cm çapında kızarıklıklar ve kaşıntı olmuştu (ateşlenme,boğaz ağrısı ile birlikte)  Ne olduğunu anlayamadığımız için penisilin iğnelerle hepsini geçirmeye çalıştım. 3-4 günde yok oldular. Bunun HIV kaynaklı olup olmadığını öğrenmenin tek yolu test olmak.
« Son Düzenleme: Ağustos 28, 2017, 03:33:56 ÖS Gönderen: turuncu »
 

yastikyorgan

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 78
  • Teşekkür Edildi: 14 kere
Ynt: total ige hakkında bilgi.
« Yanıtla #4 : Ağustos 28, 2017, 03:57:06 ÖS »
Arkadaşlar,

Lenf bezlerim son birkaç haftadır ağrıyor. Doktorumun yıllık izinde olmasından kaynaklı henüz tedaviye başlayamadık. Bayramdan sonra tedaviye başlayacağız. Soğuk algınlığından mıdır yoksa pozitiflikte alakalı mıdır bilmiyorum fakat geçirecek ilaç önerisi olan var mı? Soğuk algınlığı olsa başka belirtileri de olurdu.
 

Drylife

  • Üye
  • *
  • İleti: 38
  • Teşekkür Edildi: 2 kere
Ynt: total ige hakkında bilgi.
« Yanıtla #5 : Ağustos 28, 2017, 06:36:39 ÖS »
Tamamen bilgilendirmek amaçlı yazıyorum bunu yanlış anlaşılmasın. Ben pozitifim ve ilk belirtilerde 2-3 cm çapında kızarıklıklar ve kaşıntı olmuştu (ateşlenme,boğaz ağrısı ile birlikte)  Ne olduğunu anlayamadığımız için penisilin iğnelerle hepsini geçirmeye çalıştım. 3-4 günde yok oldular. Bunun HIV kaynaklı olup olmadığını öğrenmenin tek yolu test olmak.

Daha çok direseklerde,dizlerde,koltuk altında varlar öyle 2-3 cm küme dahlinde degilde daha çok pütürlü pütürlü deride kabarıklıklar var doktor alerji oldugunu söyledi ama aklıma takıldı işte ateş boğaz agrısı falanda yok test en son oldugumda negatifti.
 

Matland

  • Ziyaretçi
Ynt: total ige hakkında bilgi.
« Yanıtla #6 : Ağustos 28, 2017, 06:44:34 ÖS »
ben ilaç kullanmaya başladıktan sonra kolumda kaşıntılı kırmızı kabartılar (döküntüler) oldu. Bunu da aslında doktora söyledim. O da sisteme girdi. Stribild kullanıyorum. Bu kabartılar 3 ay gibi bir süre kollarımda kaldı ama daha sonra kendiliğinden geçti. Bu forumda daha önce de benzer şikayetleri olan üyeler olmuştu. Sanırım ilk ilaç kullanılmaya başlandığında böyle bir yan etki yapıyor.
 

Drylife

  • Üye
  • *
  • İleti: 38
  • Teşekkür Edildi: 2 kere
Ynt: total ige hakkında bilgi.
« Yanıtla #7 : Ağustos 28, 2017, 06:47:32 ÖS »
ben ilaç kullanmaya başladıktan sonra kolumda kaşıntılı kırmızı kabartılar (döküntüler) oldu. Bunu da aslında doktora söyledim. O da sisteme girdi. Stribild kullanıyorum. Bu kabartılar 3 ay gibi bir süre kollarımda kaldı ama daha sonra kendiliğinden geçti. Bu forumda daha önce de benzer şikayetleri olan üyeler olmuştu. Sanırım ilk ilaç kullanılmaya başlandığında böyle bir yan etki yapıyor.

Galiba yanlış anlaşıldım ben hiv ğozitif degilim hani ilk ilaç kullanılmayla oluşa bilecegi bir durum yok yanlış anlaşıldıysam özür dilerim.
 

Matland

  • Ziyaretçi
Ynt: total ige hakkında bilgi.
« Yanıtla #8 : Ağustos 28, 2017, 07:14:18 ÖS »
ben ilaç kullanmaya başladıktan sonra kolumda kaşıntılı kırmızı kabartılar (döküntüler) oldu. Bunu da aslında doktora söyledim. O da sisteme girdi. Stribild kullanıyorum. Bu kabartılar 3 ay gibi bir süre kollarımda kaldı ama daha sonra kendiliğinden geçti. Bu forumda daha önce de benzer şikayetleri olan üyeler olmuştu. Sanırım ilk ilaç kullanılmaya başlandığında böyle bir yan etki yapıyor.

Galiba yanlış anlaşıldım ben hiv ğozitif degilim hani ilk ilaç kullanılmayla oluşa bilecegi bir durum yok yanlış anlaşıldıysam özür dilerim.

hiv pozitif değilsin ve hiv pozitiflerin paylaşım yaptığı siteye soru soruyorsun. Sonra da yanlış anlaşıldım pozitif değilim ki diyorsun. Sen neyin kafasını yaşıyorsun?
 

Drylife

  • Üye
  • *
  • İleti: 38
  • Teşekkür Edildi: 2 kere
Ynt: total ige hakkında bilgi.
« Yanıtla #9 : Ağustos 28, 2017, 07:26:17 ÖS »
ben ilaç kullanmaya başladıktan sonra kolumda kaşıntılı kırmızı kabartılar (döküntüler) oldu. Bunu da aslında doktora söyledim. O da sisteme girdi. Stribild kullanıyorum. Bu kabartılar 3 ay gibi bir süre kollarımda kaldı ama daha sonra kendiliğinden geçti. Bu forumda daha önce de benzer şikayetleri olan üyeler olmuştu. Sanırım ilk ilaç kullanılmaya başlandığında böyle bir yan etki yapıyor.

Galiba yanlış anlaşıldım ben hiv ğozitif degilim hani ilk ilaç kullanılmayla oluşa bilecegi bir durum yok yanlış anlaşıldıysam özür dilerim.

hiv pozitif değilsin ve hiv pozitiflerin paylaşım yaptığı siteye soru soruyorsun. Sonra da yanlış anlaşıldım pozitif değilim ki diyorsun. Sen neyin kafasını yaşıyorsun?


Gerçekten haklısın özür dilerim soruyu yanlış şekilde sordum galiba şöyle izah edeyim ama evet tekrardan özür silerim.

Bugun vıcudumda çıkan kaşıntılı döküntüler için doktora gittim oda total ige testi yaptınve deger yüksek çıktı ardından internetten baktım total ige hem alerjide hemde hiv pozitiflerde yüksek oluyormuş o yüzden sormak istedim bu konu hakkında bilgisi olan bir arkadaş varmı diye hiv kaynaklı olabilirmi diye hem alerji durumunda hemde hiv pozitiflerde yüksek olurmuş ondan sornwk istedim.
 

Matland

  • Ziyaretçi
Ynt: total ige hakkında bilgi.
« Yanıtla #10 : Ağustos 28, 2017, 07:28:44 ÖS »
ben ilaç kullanmaya başladıktan sonra kolumda kaşıntılı kırmızı kabartılar (döküntüler) oldu. Bunu da aslında doktora söyledim. O da sisteme girdi. Stribild kullanıyorum. Bu kabartılar 3 ay gibi bir süre kollarımda kaldı ama daha sonra kendiliğinden geçti. Bu forumda daha önce de benzer şikayetleri olan üyeler olmuştu. Sanırım ilk ilaç kullanılmaya başlandığında böyle bir yan etki yapıyor.

Galiba yanlış anlaşıldım ben hiv ğozitif degilim hani ilk ilaç kullanılmayla oluşa bilecegi bir durum yok yanlış anlaşıldıysam özür dilerim.

hiv pozitif değilsin ve hiv pozitiflerin paylaşım yaptığı siteye soru soruyorsun. Sonra da yanlış anlaşıldım pozitif değilim ki diyorsun. Sen neyin kafasını yaşıyorsun?


Gerçekten haklısın özür dilerim soruyu yanlış şekilde sordum galiba şöyle izah edeyim ama evet tekrardan özür silerim.

Bugun vıcudumda çıkan kaşıntılı döküntüler için doktora gittim oda total ige testi yaptınve deger yüksek çıktı ardından internetten baktım total ige hem alerjide hemde hiv pozitiflerde yüksek oluyormuş o yüzden sormak istedim bu konu hakkında bilgisi olan bir arkadaş varmı diye hiv kaynaklı olabilirmi diye hem alerji durumunda hemde hiv pozitiflerde yüksek olurmuş ondan sornwk istedim.

Şüpheli ilişkin mi var? git test yaptır. Konu kilit.
 

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
20 Yanıt
3412 Gösterim
Son İleti Aralık 11, 2017, 04:20:26 ÖS
Gönderen: acısada_öldürmez
5 Yanıt
622 Gösterim
Son İleti Ekim 04, 2016, 10:19:27 ÖÖ
Gönderen: MühürlüKader
19 Yanıt
2314 Gösterim
Son İleti Aralık 29, 2016, 10:26:37 ÖÖ
Gönderen: ehlikeyhif
37 Yanıt
2775 Gösterim
Son İleti Mart 14, 2017, 06:54:10 ÖÖ
Gönderen: Mavera
4 Yanıt
383 Gösterim
Son İleti Nisan 30, 2017, 08:07:14 ÖS
Gönderen: turuncu