Mavi-Banner

Gönderen Konu: Evlilik baskısı  (Okunma sayısı 2023 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Ankagogh Poz

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 136
  • Teşekkür Edildi: 21 kere
Ynt: Evlilik baskısı
« Yanıtla #15 : Nisan 12, 2017, 10:29:33 ÖS »
Kiz gidip etrafina soylerse sir olmaktan cikar.

Madem konu hortlado biraz açıklayayım. Öncelikle geçen seneler yeni tanı aldığım ve psikolojimin alt üst olduğu zamanlarda. Şu an ise iki samimi arkadaşım durumumu biliyor. Hatta hayatımı etkileyen pek çok kararı daha cesur aldım. bahsettiğim kız ile görüştüm ama ciddi bir ilişki olmadan özelimi açmadım. İyi ki açmamışım çünkü anlaşamadık 1 ay içinde evlilik düşünemeyeceğimizi anladık. Görücü usulü farklı bir şey ya da benim yapabileceğim bir şey değil zaten.
 
Kullanıcı teşekkür etti: cambaz99

Angelowic

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 211
  • Teşekkür Edildi: 65 kere
  • nefes alıyorsak umut var demektir.
Ynt: Evlilik baskısı
« Yanıtla #16 : Mart 22, 2018, 08:06:54 ÖS »
Bende bu durumdan dolayı sıkıntı yaşıyorum. Ailem evlen baskısı yapıp duruyor. Konya gibi kırsal bir bölgede yaşıyoruz ve hastalığımı ne ailem ne çevrem kabul edecek pozisyonda. Sadece doktorum ve benim aramda. Tedavi altındayım ve herşey normal. Tek sıkıntı evlilik. Aile baskısı. Kurtulamıyorum...
 
Kullanıcı teşekkür etti: Pappie

vasoxen

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 53
  • Teşekkür Edildi: 22 kere
Ynt: Evlilik baskısı
« Yanıtla #17 : Mart 23, 2018, 12:36:42 ÖÖ »
Bende bu durumdan dolayı sıkıntı yaşıyorum. Ailem evlen baskısı yapıp duruyor. Konya gibi kırsal bir bölgede yaşıyoruz ve hastalığımı ne ailem ne çevrem kabul edecek pozisyonda. Sadece doktorum ve benim aramda. Tedavi altındayım ve herşey normal. Tek sıkıntı evlilik. Aile baskısı. Kurtulamıyorum...

Dostum keşke bulunduğun yer ile alakası yok diyebilseydim ama maalesef var. Misal İzmir'de yaşıyor olsaydın bu ihtimali daha az düşünebilirdin belki de. Allah gönlüne göre versin.
 
Kullanıcı teşekkür etti: Angelowic, Pappie

mucizelereinan

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 190
  • Teşekkür Edildi: 99 kere
Ynt: Evlilik baskısı
« Yanıtla #18 : Mart 23, 2018, 09:35:04 ÖÖ »
Dikkat! Aşağıda yazdıklarım aşırı derecede trajedi içerir:

Eskiden anlaşmalı paravan bir evlilik yapsam mı diye düşünürdüm. Böylece hem ailem rahatlayacaktı, hem çocuğum olacaktı, hem de kimse gay olduğumdan şüphelenmeyecekti. Gay olduğumu bilen, beni çok sevdiğini söyleyen ve hetero erkeklerden çok çekmiş olup “herşey cinsellik değil, biz seninle çok iyi anlaşıyoruz” diyen bir kız kankamla herşeyi planlamıştık. Çocuk yapmak için beraber bile olmayacaktık, ben sperm verecektim o kadar.. Tam bu düşünceler en yoğun zamanındayken hiv geldi hortladı😂 Ben hiv’i hayatima gelmiş bir mucize olarak görüyorum bu yüzden. Zira hiv gelince benim psikolojim bozuldu, bütün bu planlar bir süre rafa kalktı ve “sözde kankam”ın ısrarları beni baymaya başladı. O sırada benim gibi gay olan ve aynen benim gibi düşünüp anlaşmalı evlilik yapan bir arkadaşım 1 yıl sonra boşandı ve o kankam dediği, bütün sırlarını bilen evlendiği kız kankalığı, mankalığı unutup donuna kadar aldı neyi var neyi yoksa. Benim kankam dediğim ve evlenmeyi düşündüğüm o kız ise bana hayatımın kazıklarını atıp, hiv pozitif olduğumu bir kaç kişiye söyleyip, bir de üstüne borç takıp bilinmezlere karıştı... Diyeceğim o ki evlenecekseniz bile sakın anlaşmalı evlilik yapmayın..
 
Kullanıcı teşekkür etti: Pappie

acısada_öldürmez

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 1711
  • Teşekkür Edildi: 876 kere
  • BİL ÖNEMSE VE KORUN !!!!!ÇOK GEÇ OLMADAN
Ynt: Evlilik baskısı
« Yanıtla #19 : Mart 23, 2018, 11:54:19 ÖÖ »
malesef aile ile  yaşıyorsan  bu  baskı  bilinçli ve  dozu  belirli aralıklarla artarak 

kimi zaman da  görev değişimi  ( anne-baba sıra ile ) ad edilip  sonuca ulaşılıncaya  kadar  yapılıyor.

valla  ben  bunun  batı  doğu  kuzey  güney  ile  alakalı  olduğunu  sanmıyorum.

toplumun  bakış  açısı  evde  kalan  biri kızsa kız  kurusu  erkek ise de   top  vs  vs  gibi  cümlelerle anılıyor.

ha  toplumun  ne  dediği  umrumda  mı  tabiki değil.

sallayıp  kafaya takmamak  lazım   ;)
hayatı  çok ciddiye almayın, yaşam  çok  kısa  ve hızla  geçiyor  nasıl  mutluysanız  öyle  yaşayın  ve  hayatı kendinize  zindan etmeyin .
 
Kullanıcı teşekkür etti: Pappie

Angelowic

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 211
  • Teşekkür Edildi: 65 kere
  • nefes alıyorsak umut var demektir.
Ynt: Evlilik baskısı
« Yanıtla #20 : Mart 23, 2018, 01:26:16 ÖS »
Bende bu durumdan dolayı sıkıntı yaşıyorum. Ailem evlen baskısı yapıp duruyor. Konya gibi kırsal bir bölgede yaşıyoruz ve hastalığımı ne ailem ne çevrem kabul edecek pozisyonda. Sadece doktorum ve benim aramda. Tedavi altındayım ve herşey normal. Tek sıkıntı evlilik. Aile baskısı. Kurtulamıyorum...

Dostum keşke bulunduğun yer ile alakası yok diyebilseydim ama maalesef var. Misal İzmir'de yaşıyor olsaydın bu ihtimali daha az düşünebilirdin belki de. Allah gönlüne göre versin.

Evet, bulunduğun şehir kesinlikle etkiliyor. Amin. Teşekkür ederim.
 

Angelowic

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 211
  • Teşekkür Edildi: 65 kere
  • nefes alıyorsak umut var demektir.
Ynt: Evlilik baskısı
« Yanıtla #21 : Mart 23, 2018, 01:28:45 ÖS »
Dikkat! Aşağıda yazdıklarım aşırı derecede trajedi içerir:

Eskiden anlaşmalı paravan bir evlilik yapsam mı diye düşünürdüm. Böylece hem ailem rahatlayacaktı, hem çocuğum olacaktı, hem de kimse gay olduğumdan şüphelenmeyecekti. Gay olduğumu bilen, beni çok sevdiğini söyleyen ve hetero erkeklerden çok çekmiş olup “herşey cinsellik değil, biz seninle çok iyi anlaşıyoruz” diyen bir kız kankamla herşeyi planlamıştık. Çocuk yapmak için beraber bile olmayacaktık, ben sperm verecektim o kadar.. Tam bu düşünceler en yoğun zamanındayken hiv geldi hortladı😂 Ben hiv’i hayatima gelmiş bir mucize olarak görüyorum bu yüzden. Zira hiv gelince benim psikolojim bozuldu, bütün bu planlar bir süre rafa kalktı ve “sözde kankam”ın ısrarları beni baymaya başladı. O sırada benim gibi gay olan ve aynen benim gibi düşünüp anlaşmalı evlilik yapan bir arkadaşım 1 yıl sonra boşandı ve o kankam dediği, bütün sırlarını bilen evlendiği kız kankalığı, mankalığı unutup donuna kadar aldı neyi var neyi yoksa. Benim kankam dediğim ve evlenmeyi düşündüğüm o kız ise bana hayatımın kazıklarını atıp, hiv pozitif olduğumu bir kaç kişiye söyleyip, bir de üstüne borç takıp bilinmezlere karıştı... Diyeceğim o ki evlenecekseniz bile sakın anlaşmalı evlilik yapmayın..

Eşcinsel bireyler için elbette evlilik uzak bir durum. Ama bizim gibi heterosexuel bireyler evlenmek aile olmak çoluk çocuğa karışmak ister. Ve konya el alem ne der kısmına çok bakıyor. Ailem 35 oldun yeter diyip görücü usulü ile evlendirmek istiyor. Zor bir durum yani...
 

Angelowic

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 211
  • Teşekkür Edildi: 65 kere
  • nefes alıyorsak umut var demektir.
Ynt: Evlilik baskısı
« Yanıtla #22 : Mart 23, 2018, 01:30:25 ÖS »
malesef aile ile  yaşıyorsan  bu  baskı  bilinçli ve  dozu  belirli aralıklarla artarak 

kimi zaman da  görev değişimi  ( anne-baba sıra ile ) ad edilip  sonuca ulaşılıncaya  kadar  yapılıyor.

valla  ben  bunun  batı  doğu  kuzey  güney  ile  alakalı  olduğunu  sanmıyorum.

toplumun  bakış  açısı  evde  kalan  biri kızsa kız  kurusu  erkek ise de   top  vs  vs  gibi  cümlelerle anılıyor.

ha  toplumun  ne  dediği  umrumda  mı  tabiki değil.

sallayıp  kafaya takmamak  lazım   ;)

Keşke sallayıp kafaya takmamak mümkün olsa. Yaşadığın yer bulunduğun ortam insanların bakış açısı o kadar değişiklik gösteriyor ki. Sana kolay olan inan ben ve başka insanlara o kadar zor olur ki. Bilemezsin...
 

Taurus

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 99
  • Teşekkür Edildi: 56 kere
Ynt: Evlilik baskısı
« Yanıtla #23 : Mart 23, 2018, 06:41:38 ÖS »
Çoğumuzda olduğu gibi bende de evlilik baskısı var. Özellikle aile muhafazakarsa ve senden küçükler de evlenmeye başlamışsa baskı artık daha farklı bir duyguya yol açıyor insanda. Keşke gay olmasaydım duygusu ve artık hakkaten ben işe yaramaz bir adamım hissiyatı. Ancak, şu da var ki bir insan evlilik gibi radikal bir kararı sadece kendi alabilir. İster anne olsun, ister baba, isterse de toplum. Hiçbir şey bu kararı almak için insanı esir etmemeli. Kişi de bu baskıya direnmeli. Nihayetinde bu hayatı kendimiz  yaşıyoruz ve aynı yatağa girecek olan kişilerin bu kararı alması gerekir. Aile evlenmemeye saygı duymuyorsa o kişi çıkıp bu benim mahremim, özelim bu konuda bana baskı yapamazsınız diyebilmeli. sonuçta koynuna alacak olan kişi sensin.

Gelelim bir kadınla evlenmiş olmak için evlenme meselesine. Kadınlara bu konuda güvenilmez. Hele günümüz kadınları işlerini çok iyi biliyorlar seninle kedinin fareyle oynadığı gibi oynarlar. Kazandığın paraya, sahip olduğun mala mülke ortak çıkarlar ve asıl kabusu o zaman yaşarsın. Hetero erkekler bile bence çok büyük diken üstündeler. Onlarca erkek nafaka adı altında sömürülüyor. Asla kadınlara bu konuda taviz verilmemeli. Bence evlenmeye niyetlenen herkes evlilik sözleşmesi ya da mal varlığı paylaşımı her ne ise yapmalı eğer ki kötü sonuçlanan bir şey olursa ne olacağı belli olmalı. Özellikle gay erkekleri sömürmeye çalışan kötü niyetli kadınlara karşı da çok uyanık olmalısın derim.
 

Angelowic

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 211
  • Teşekkür Edildi: 65 kere
  • nefes alıyorsak umut var demektir.
Ynt: Evlilik baskısı
« Yanıtla #24 : Mart 23, 2018, 06:57:12 ÖS »
Gay bireyler için daha kolay aslında. Zaten istemiyorsun evlenmek yani. Ama benim gibi heterosexuel bireyler aile kurmak istiyor. Hastalık olunca iş çıkmaza giriyor. Bir de aile baskısı. ..
 

Arutha

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 408
  • Teşekkür Edildi: 149 kere
Ynt: Evlilik baskısı
« Yanıtla #25 : Mart 23, 2018, 06:57:58 ÖS »
Çoğumuzda olduğu gibi bende de evlilik baskısı var. Özellikle aile muhafazakarsa ve senden küçükler de evlenmeye başlamışsa baskı artık daha farklı bir duyguya yol açıyor insanda. Keşke gay olmasaydım duygusu ve artık hakkaten ben işe yaramaz bir adamım hissiyatı. Ancak, şu da var ki bir insan evlilik gibi radikal bir kararı sadece kendi alabilir. İster anne olsun, ister baba, isterse de toplum. Hiçbir şey bu kararı almak için insanı esir etmemeli. Kişi de bu baskıya direnmeli. Nihayetinde bu hayatı kendimiz  yaşıyoruz ve aynı yatağa girecek olan kişilerin bu kararı alması gerekir. Aile evlenmemeye saygı duymuyorsa o kişi çıkıp bu benim mahremim, özelim bu konuda bana baskı yapamazsınız diyebilmeli. sonuçta koynuna alacak olan kişi sensin.

Gelelim bir kadınla evlenmiş olmak için evlenme meselesine. Kadınlara bu konuda güvenilmez. Hele günümüz kadınları işlerini çok iyi biliyorlar seninle kedinin fareyle oynadığı gibi oynarlar. Kazandığın paraya, sahip olduğun mala mülke ortak çıkarlar ve asıl kabusu o zaman yaşarsın. Hetero erkekler bile bence çok büyük diken üstündeler. Onlarca erkek nafaka adı altında sömürülüyor. Asla kadınlara bu konuda taviz verilmemeli. Bence evlenmeye niyetlenen herkes evlilik sözleşmesi ya da mal varlığı paylaşımı her ne ise yapmalı eğer ki kötü sonuçlanan bir şey olursa ne olacağı belli olmalı. Özellikle gay erkekleri sömürmeye çalışan kötü niyetli kadınlara karşı da çok uyanık olmalısın derim.
Esim aile baskisi yuzunden beni bosadi.
Ben ona "kusura bakma boyle merakliysan mahkeme ucretini de ode, benden kurus  bekleme" dedim.
O da sartlara uydu. Mezarina tukurecegim annesi versin karanlik yillarin bedelini.
Evden en buyuk gazeteler icin calistim. Yine laf yedim.
 

bedevi

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 756
  • Teşekkür Edildi: 232 kere
Ynt: Evlilik baskısı
« Yanıtla #26 : Mart 24, 2018, 09:40:48 ÖÖ »
Çoğumuzda olduğu gibi bende de evlilik baskısı var. Özellikle aile muhafazakarsa ve senden küçükler de evlenmeye başlamışsa baskı artık daha farklı bir duyguya yol açıyor insanda. Keşke gay olmasaydım duygusu ve artık hakkaten ben işe yaramaz bir adamım hissiyatı. Ancak, şu da var ki bir insan evlilik gibi radikal bir kararı sadece kendi alabilir. İster anne olsun, ister baba, isterse de toplum. Hiçbir şey bu kararı almak için insanı esir etmemeli. Kişi de bu baskıya direnmeli. Nihayetinde bu hayatı kendimiz  yaşıyoruz ve aynı yatağa girecek olan kişilerin bu kararı alması gerekir. Aile evlenmemeye saygı duymuyorsa o kişi çıkıp bu benim mahremim, özelim bu konuda bana baskı yapamazsınız diyebilmeli. sonuçta koynuna alacak olan kişi sensin.

Gelelim bir kadınla evlenmiş olmak için evlenme meselesine. Kadınlara bu konuda güvenilmez. Hele günümüz kadınları işlerini çok iyi biliyorlar seninle kedinin fareyle oynadığı gibi oynarlar. Kazandığın paraya, sahip olduğun mala mülke ortak çıkarlar ve asıl kabusu o zaman yaşarsın. Hetero erkekler bile bence çok büyük diken üstündeler. Onlarca erkek nafaka adı altında sömürülüyor. Asla kadınlara bu konuda taviz verilmemeli. Bence evlenmeye niyetlenen herkes evlilik sözleşmesi ya da mal varlığı paylaşımı her ne ise yapmalı eğer ki kötü sonuçlanan bir şey olursa ne olacağı belli olmalı. Özellikle gay erkekleri sömürmeye çalışan kötü niyetli kadınlara karşı da çok uyanık olmalısın derim.
Esim aile baskisi yuzunden beni bosadi.
Ben ona "kusura bakma boyle merakliysan mahkeme ucretini de ode, benden kurus  bekleme" dedim.
O da sartlara uydu. Mezarina tukurecegim annesi versin karanlik yillarin bedelini.
Evden en buyuk gazeteler icin calistim. Yine laf yedim.
Üstad tereceye tere satılmaz demişler ama genede bi tespitte bulunmak isterim:

 ünlü yazar paulo coelho nun çok sevdiğim bi sözü var:

----eğer bir hikayeyi anlatıyorsan , ondan hala kurtulamamışsın demektir..----

asla geçmişte yaşama ama geçmişten daima ders lafıda bence konu ile örtüşür...

abi geçmiş geçmişte kaldı..artık bence önüne bakmak en iyisi...tabiki kolay değil bu hesaplaşmaları bitirmek, yaşanan olayları bi anda kafadan silmek mümkün değil ..ama hayatı kendine zehir etmek istemiyosan geçmişi geçmişte bırakmak yapılacak en mantıklı iş..

  haaa  bu saatten sonra tekrar barışmak mümkünmü ..sen daha iyi bilirsin..anladığım kadar ile iş artık zora girmiş...bence geri dönüş yok..annesi falan zaten buna izin vermez sen yada yenge istese bile..ok yaydan çıkmış gitmiş..

 eeee o zaman bırak abi at kafadan gitsin...dünyada bilmem kaç milyar insan var..bunun yarısı karşı cins desen..hadi senin yaş grubunu ele alsak binlerce onbinlerce kadın var derim..ne malum başka biriyle mutluluğu bulamıyacağın..

ama sen kafadan atamadıkça eskiyi yaşayacağın her ilişki yara bandı olacaktır..kendini veremeyeceksin ...mutluluğu yakalayamayacaksın bana göre..

ben 2012 de benzer bi durum yaşadım..konuyu dağıtmak istemem..ama ilk günler nefes alamıyodum kadın beni bırakıp gidince..detaya gerek yok..şimdi aklıma bile gelmiyo iyimi..gidene elden ne gelir dedim mevzuyu kapattım beynimde..
zorla güzellik olurmu..valla bence olmaz..

son olarak şu lafıda ekleyeyim :

--Allah sizi korumak için ,bazı insanları hayatınızdan çıkarır..   -- peşinden koşmayın..


 
 
 
 
Kullanıcı teşekkür etti: Angelowic, Pappie

Angelowic

  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 211
  • Teşekkür Edildi: 65 kere
  • nefes alıyorsak umut var demektir.
Ynt: Evlilik baskısı
« Yanıtla #27 : Mart 24, 2018, 03:15:37 ÖS »
Evet geçmişi unutmak gerek. Mesela ben hasta olduğumu öğrendiğim zamanlarda intihar bile düşünmüştüm. Şimdi ise arkama bakınca gülüp geçiyorum. Çünkü alıştım bu duruma. Alışmaya mecbursun. Yasayı gideceksin...
Ama evlen evlen diye baskı görüyorsan işte bu zor bir durum. Yaşamayan bilemez. Aileme " Evet baba evlenmek istiyorum ama hastayı" diyemiyorum. Sıkıntı büyük...
 

Arutha

  • Global Moderator
  • Katılımcı Üye
  • *****
  • İleti: 408
  • Teşekkür Edildi: 149 kere
Ynt: Evlilik baskısı
« Yanıtla #28 : Mart 24, 2018, 06:46:43 ÖS »
Çoğumuzda olduğu gibi bende de evlilik baskısı var. Özellikle aile muhafazakarsa ve senden küçükler de evlenmeye başlamışsa baskı artık daha farklı bir duyguya yol açıyor insanda. Keşke gay olmasaydım duygusu ve artık hakkaten ben işe yaramaz bir adamım hissiyatı. Ancak, şu da var ki bir insan evlilik gibi radikal bir kararı sadece kendi alabilir. İster anne olsun, ister baba, isterse de toplum. Hiçbir şey bu kararı almak için insanı esir etmemeli. Kişi de bu baskıya direnmeli. Nihayetinde bu hayatı kendimiz  yaşıyoruz ve aynı yatağa girecek olan kişilerin bu kararı alması gerekir. Aile evlenmemeye saygı duymuyorsa o kişi çıkıp bu benim mahremim, özelim bu konuda bana baskı yapamazsınız diyebilmeli. sonuçta koynuna alacak olan kişi sensin.

Gelelim bir kadınla evlenmiş olmak için evlenme meselesine. Kadınlara bu konuda güvenilmez. Hele günümüz kadınları işlerini çok iyi biliyorlar seninle kedinin fareyle oynadığı gibi oynarlar. Kazandığın paraya, sahip olduğun mala mülke ortak çıkarlar ve asıl kabusu o zaman yaşarsın. Hetero erkekler bile bence çok büyük diken üstündeler. Onlarca erkek nafaka adı altında sömürülüyor. Asla kadınlara bu konuda taviz verilmemeli. Bence evlenmeye niyetlenen herkes evlilik sözleşmesi ya da mal varlığı paylaşımı her ne ise yapmalı eğer ki kötü sonuçlanan bir şey olursa ne olacağı belli olmalı. Özellikle gay erkekleri sömürmeye çalışan kötü niyetli kadınlara karşı da çok uyanık olmalısın derim.
Esim aile baskisi yuzunden beni bosadi.
Ben ona "kusura bakma boyle merakliysan mahkeme ucretini de ode, benden kurus  bekleme" dedim.
O da sartlara uydu. Mezarina tukurecegim annesi versin karanlik yillarin bedelini.
Evden en buyuk gazeteler icin calistim. Yine laf yedim.
Üstad tereceye tere satılmaz demişler ama genede bi tespitte bulunmak isterim:

 ünlü yazar paulo coelho nun çok sevdiğim bi sözü var:

----eğer bir hikayeyi anlatıyorsan , ondan hala kurtulamamışsın demektir..----

asla geçmişte yaşama ama geçmişten daima ders lafıda bence konu ile örtüşür...

abi geçmiş geçmişte kaldı..artık bence önüne bakmak en iyisi...tabiki kolay değil bu hesaplaşmaları bitirmek, yaşanan olayları bi anda kafadan silmek mümkün değil ..ama hayatı kendine zehir etmek istemiyosan geçmişi geçmişte bırakmak yapılacak en mantıklı iş..

  haaa  bu saatten sonra tekrar barışmak mümkünmü ..sen daha iyi bilirsin..anladığım kadar ile iş artık zora girmiş...bence geri dönüş yok..annesi falan zaten buna izin vermez sen yada yenge istese bile..ok yaydan çıkmış gitmiş..

 eeee o zaman bırak abi at kafadan gitsin...dünyada bilmem kaç milyar insan var..bunun yarısı karşı cins desen..hadi senin yaş grubunu ele alsak binlerce onbinlerce kadın var derim..ne malum başka biriyle mutluluğu bulamıyacağın..

ama sen kafadan atamadıkça eskiyi yaşayacağın her ilişki yara bandı olacaktır..kendini veremeyeceksin ...mutluluğu yakalayamayacaksın bana göre..

ben 2012 de benzer bi durum yaşadım..konuyu dağıtmak istemem..ama ilk günler nefes alamıyodum kadın beni bırakıp gidince..detaya gerek yok..şimdi aklıma bile gelmiyo iyimi..gidene elden ne gelir dedim mevzuyu kapattım beynimde..
zorla güzellik olurmu..valla bence olmaz..

son olarak şu lafıda ekleyeyim :

--Allah sizi korumak için ,bazı insanları hayatınızdan çıkarır..   -- peşinden koşmayın..
Cok haklisin dostum ve kardesim.
Barismak mumkun degil. Cok sey soylendi, cok igrenc iftiralar atildi.
Bugun İngilizce kursunda yari zamanli ogretmen olarak basladim. Hos bayanlar var. Egitimli, zeki, guzel.
İliskisi olmayanlar hedefimde. Birini cok begendim. Hatta beni ove ove bitiremedi. Arada 5 yas var. Siz ile basladik umarim abi ile devam etmez :)  o zaman kim takar ovguyu. ;D
« Son Düzenleme: Mart 24, 2018, 06:51:55 ÖS Gönderen: Arutha »
 
Kullanıcı teşekkür etti: Pappie

calx

  • Güvenilir Üye
  • Katılımcı Üye
  • *
  • İleti: 56
  • Teşekkür Edildi: 31 kere
Ynt: Evlilik baskısı
« Yanıtla #29 : Mart 25, 2018, 12:31:51 ÖÖ »
@Arutha işin hayırlı olsun.İnşallah hosuna giden bayanla uzun süreli bi ilişkiye yelken açarsın.5 yaş çok değil.en iyi yaş aralığı bence.Erkeğin yaşı biraz daha büyuk olursa iliski daha uzun olabiliyor.
 

 

Related Topics

  Konu / Başlatan Yanıt Son İleti
95 Yanıt
2438 Gösterim
Son İleti Aralık 31, 2017, 03:06:31 ÖS
Gönderen: mehmet0909
1 Yanıt
351 Gösterim
Son İleti Ağustos 27, 2017, 11:57:47 ÖS
Gönderen: wulfwulf
10 Yanıt
505 Gösterim
Son İleti Eylül 03, 2017, 09:55:07 ÖS
Gönderen: acısada_öldürmez
7 Yanıt
488 Gösterim
Son İleti Aralık 26, 2017, 01:21:43 ÖÖ
Gönderen: DesertRose
24 Yanıt
952 Gösterim
Son İleti Ocak 04, 2018, 06:14:49 ÖS
Gönderen: acısada_öldürmez